Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
9 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
15+ label
Account verwijderd




Gaat er iemand nog dat 15+ label aanmaken?
want anders wil ik het wel doen ^^

En zou er dan ook iemand in gaan want anders doe ik het niet natuurlijk

15 beter jongens?
Anoniem
Playback-ster



12+ label hahahahahahahhaha ik GIL

drie keer raden

je bent 12

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Anoniem
Wereldberoemd



het zou toch een forumonderdeel worden ofwa
Anoniem
Landelijke ster



HAHAHAHHAHAHAHAHAH sorry ehm wauw
Account verwijderd




12+ label hahahahahahahhaha ik GIL

drie keer raden

je bent 12

whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

ik ben 15 -.-maar die gastjes wouden dat ofzo
Anoniem
Wereldberoemd



twelve times stupid
Account verwijderd




het zou toch een forumonderdeel worden ofwa

j amaar het is toch makkelijker label dan hoeft er geen update te komen
Anoniem
Playback-ster



HAHAHAHHAHAHAHAHAH sorry ehm wauw

ja ik lag ook bijna op de grond pls ''12+ label yaay we zijn zo cool en oud we zijn volwassen laten we praten over sex ik ben 12 is dat niet beetje oud om ontmaagd te worden??????????????'' 
Account verwijderd




twelve times stupid

omg woord grap -.-
Anoniem
Playback-ster



als er echt een leeftijdforum komt

doe dan 16+ anders heb je er niks aan

en ik ben nog lang geen 16 trouwens maar het is bullshit zn 12+ ding 
Anoniem
Landelijke ster



HAHAHAHHAHAHAHAHAH sorry ehm wauw

ja ik lag ook bijna op de grond pls ''12+ label yaay we zijn zo cool en oud we zijn volwassen laten we praten over sex ik ben 12 is dat niet beetje oud om ontmaagd te worden??????????????'' 

HAHAHAHHAHAHAHAHA wauw wout wauw,,,,,,,,
Account verwijderd




als er echt een leeftijdforum komt

doe dan 16+ anders heb je er niks aan

en ik ben nog lang geen 16 trouwens maar het is bullshit zn 12+ ding 

dat zei ik ook maar toen gingen ze gillen(nou okee in mijn hoofd gingen ze gillen)
Anoniem
Landelijke ster



als er echt een leeftijdforum komt

doe dan 16+ anders heb je er niks aan

en ik ben nog lang geen 16 trouwens maar het is bullshit zn 12+ ding 

NOOOO dan voel ik me buitengesloten dat mag volgens de regels niet dat valt onder pesten AHAHHAHAHAHAHA
Anoniem
Wereldberoemd



DOE MAAR 17+ dan ben ik van jullie allemaal af ja doei!!! ♥♥
Anoniem
Wereldberoemd



als er echt een leeftijdforum komt

doe dan 16+ anders heb je er niks aan

en ik ben nog lang geen 16 trouwens maar het is bullshit zn 12+ ding 

NOOOO dan voel ik me buitengesloten dat mag volgens de regels niet dat valt onder pesten AHAHHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAH
Anoniem
Playback-ster



miss een idee om GEEN platenlabel te maken want dan verzeker ik je dat er mensen zijn die je spontana uitlachen als ze enkel je account zien

en ik noem geen namen hoor
*kuch wout kuch* 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste