Beauxbatons schreef: Bedankt, maar vergeleken met anderen is het haast niets xd
Je zal het merken als de uitslag er is, of je goed genoeg was of niet. Helaas heb ik twee fouten gemaakt, anders had ik misschien wel kans gemaakt.
die 'omg ik heb fouten gemaakt nu word ik het niet' reacties zijn echt vermakelijk sorry
Hoezo? Ik mag toch wel zeggen dat ik denk dat ik het nu niet meer word? Als je twee grote fouten maakt is je kans gewoon een heel stuk kleiner, lijkt mij. Dus ik verheug me nergens meer op.