Wij waren in het begin van vp bff's als je je dat nog herinnert maar ik vind je nu echt veranderen, wel erg jammer want je was zo'n lief, verlegen meisje maar nu ga je naar andere mensen toetrekken die naar mijn gevoel niet bij jou karakter passen, ik heb er niks op tegen maar ik vind het gewoon jammer.
Yeah wij waren ook eerst bff's maar je was een hele lange tijd inactief, best jammer tho. Nu vind ik dat je samen met iemand (ik noem geen namen) best insulting kan doen, zelfs tegen sommige van je goede vrienden en dat vind ik best jammer van je.
Yeah wij waren ook eerst bff's maar je was een hele lange tijd inactief, best jammer tho. Nu vind ik dat je samen met iemand (ik noem geen namen) best insulting kan doen, zelfs tegen sommige van je goede vrienden en dat vind ik best jammer van je.
Ik vind je soms nog steeds kinderachtig overkomen maar dat gedrag dat je alleen maar kleding verzamelde begint te minderen, ik mag je nu wel.
Oké ^-^ Gelukkig mindert het wat, ik vond het erg vervelend dat mensen dachten dat ik alléén maar daar om gaf. Ik geef ook om de mensen hier. Ja, sommige items wil ik graag hebben, maar de mensen hier zijn toch belangrijker