ExpeditiePopstar schreef:
Jaja, vandaag is de laatste dag dat jullie jullie score nog kunnen inleveren,
dus ik zou dat maar snel doen, want niet ingeleverd = 0 punten.
----
We hebben nu de scores van Rochel, Rhea, Lix, Wout, Roseraie, Medusa, Compulsion, Sachiko en LanaDelRey.
Als jij het al wel hebt gestuurd maar je staat hier niet bij moet je het nog een keer sturen, want dan is de mail verdwenen.
Jaja, vandaag is de laatste dag dat jullie jullie score nog kunnen inleveren,
dus ik zou dat maar snel doen, want niet ingeleverd = 0 punten.
----
We hebben nu de scores van Rochel, Rhea, Lix, Wout, Roseraie, Medusa, Compulsion, Sachiko en LanaDelRey.
Als jij het al wel hebt gestuurd maar je staat hier niet bij moet je het nog een keer sturen, want dan is de mail verdwenen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


2
((