Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Reminder: Expeditie Popstar!
ExpeditiePopstar
Playback-ster



Jaja, vandaag is de laatste dag dat jullie jullie score nog kunnen inleveren,
dus ik zou dat maar snel doen, want niet ingeleverd = 0 punten.

----
We hebben nu de scores van Rochel, Rhea, Lix, Wout, Roseraie, Medusa, Compulsion, Sachiko en LanaDelRey.

Als jij het al wel hebt gestuurd maar je staat hier niet bij moet je het nog een keer sturen, want dan is de mail verdwenen.
Anoniem
YouTube-ster



ik heb de prt op mn laptop staan en die heb ik niet bij jank sad((

oja D:
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet niet welke ik moet hebben want dr staan dr meerdere als ik op de link klik
Anoniem
YouTube-ster



Ik weet niet welke ik moet hebben want dr staan dr meerdere als ik op de link klik

http://www.elkspel.nl/spelletjes/Avontuur+spelletjes/Spring+Spring.html

Gewoon die grote in het midden moet je spelen
Anoniem
Minister of Pop



Ik weet niet welke ik moet hebben want dr staan dr meerdere als ik op de link klik

www.elkspel.nl/spelletjes/Avontuur+spelletjes/Spring+Spring.html

Gewoon die grote in het midden moet je spelen

Er staat geen grote in het misden
Anoniem
YouTube-ster



Ik weet niet welke ik moet hebben want dr staan dr meerdere als ik op de link klik

www.elkspel.nl/spelletjes/Avontuur+spelletjes/Spring+Spring.html

Gewoon die grote in het midden moet je spelen

Er staat geen grote in het misden

Uhm je moet even wachten tot het laad,
of zit je op de iPad? op de iPad kan het namelijk niet
Anoniem
Minister of Pop



www.elkspel.nl/spelletjes/Avontuur+spelletjes/Spring+Spring.html

Gewoon die grote in het midden moet je spelen

Er staat geen grote in het misden

Uhm je moet even wachten tot het laad,
of zit je op de iPad? op de iPad kan het namelijk niet

En dat is dus het probleem nja dan lig ik eruit vrees ik
Anoniem
YouTube-ster



Er staat geen grote in het misden

Uhm je moet even wachten tot het laad,
of zit je op de iPad? op de iPad kan het namelijk niet

En dat is dus het probleem nja dan lig ik eruit vrees ik

Je team kan heel veel punten hebben, dan ben je nog veilig c:
Anoniem
Minister of Pop



Uhm je moet even wachten tot het laad,
of zit je op de iPad? op de iPad kan het namelijk niet

En dat is dus het probleem nja dan lig ik eruit vrees ik

Je team kan heel veel punten hebben, dan ben je nog veilig c:

Huh? Ik dacht dat als je de minste punten had je automatisch uit het team lag. Of ben ik nu gek
Anoniem
Minister of Pop



Je team kan heel veel punten hebben, dan ben je nog veilig c:

Huh? Ik dacht dat als je de minste punten had je automatisch uit het team lag. Of ben ik nu gek

Nee je bent een team. Als team 1 minder punten heeft dan team 2. Dan moet team 1 iemand wegstemmen

O oke. Nee dan. 
Anoniem
YouTube-ster



hh
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb het allang ingezonden! Goed hè?
Anoniem
YouTube-ster



Ik heb het allang ingezonden! Goed hè?

We hebben je mail niet meer? Kun je het nog eens sturen?
Zuko
YouTube-ster



Ik heb het allang ingezonden! Goed hè?

Anoniem
YouTube-ster



We hebben nu de scores van Rochel, Rhea, Lix, Wout, Roseraie, Medusa, Compulsion en LanaDelRey.

Als jij het al wel hebt gestuurd maar je staat hier niet bij moet je het nog een keer sturen, want dan is de mail verdwenen.
Compulsion
Wereldberoemd



ik heb toch al ingezonden he?
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste