Roseberry schreef:
Maar hij moet wel aan de eisen voldoen. Sign maken = sign terug maandag. Dus als je er 1 maakt voor mij, maak ik er ook 1 voor jou op maandag.
De sign moet aan de volgende eisen voldoen:
- Er moet een deel van je haar te zien zijn op de sign.
- Jouw en mijn naam moet op de sign te zien zijn.
Je mag maar 1 sign maken voor iemand uit Expeditie Popstar.
p.s. Mail je sign naar mij haha
Maar hij moet wel aan de eisen voldoen. Sign maken = sign terug maandag. Dus als je er 1 maakt voor mij, maak ik er ook 1 voor jou op maandag.
De sign moet aan de volgende eisen voldoen:
- Er moet een deel van je haar te zien zijn op de sign.
- Jouw en mijn naam moet op de sign te zien zijn.
Je mag maar 1 sign maken voor iemand uit Expeditie Popstar.
p.s. Mail je sign naar mij haha


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

