Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: ariana445 de naam was suf
heb een nieuwe naam
Alessa
Popster



ja heb een nieuwe naam Alessa
geen idee wrm Alessa maar ik vind het een mooie naam en daar gaat het om.


waarom een andere naam.
 ik  begon m,n eigen naam stom worden dus vandaar.

alleen dat word wennen met inloggen. XD
 ik was trouwens ariana445
Alessa
Popster



ben echt happy
lena
YouTube-ster



Leuke naam echt super  ik heet nu Lena was rockgirl101 
Alessa
Popster



Leuke naam echt super  ik heet nu Lena was rockgirl101 

ty you naam is awsome to
Alessa
Popster



wie heeft trouwens op aardappel gestemd xd
lena
YouTube-ster



Leuke naam echt super  ik heet nu Lena was rockgirl101 

ty you naam is awsome to

graag gedaan 
bedankt 
Alessa
Popster



Leuke naam echt super  ik heet nu Lena was rockgirl101 

ty you naam is awsome to

graag gedaan 
bedankt 

;)
lena
YouTube-ster



ty you naam is awsome to

graag gedaan 
bedankt 

<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

:d
Alessa
Popster



maar ff wie stemde op aardappel
lena
YouTube-ster



maar ff wie stemde op aardappel

ik niet 
Anoniem
Popster



Ik vind deze ook leuker, de vorige was een beetje kinderachtig :$
Alessa
Popster



Ik vind deze ook leuker, de vorige was een beetje kinderachtig <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

boks  vindt ik ook maar toen ik een account aanmaakte vond  ik ariana445 leuker maar nu .. begon ik hem echt zat te worden
Alessa
Popster



maar ff wie stemde op aardappel

ik niet 

oh
Anoniem
Popster



Ik vind deze ook leuker, de vorige was een beetje kinderachtig <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

boks  vindt ik ook maar toen ik een account aanmaakte vond  ik ariana445 leuker maar nu .. begon ik hem echt zat te worden

Heb ik ook hoor. Ik heb al 5 namen gehad in een jaar en 3 maanden xd.
Alessa
Popster



Ik vind deze ook leuker, de vorige was een beetje kinderachtig <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

boks  vindt ik ook maar toen ik een account aanmaakte vond  ik ariana445 leuker maar nu .. begon ik hem echt zat te worden

Heb ik ook hoor. Ik heb al 5 namen gehad in een jaar en 3 maanden xd.

whahahaha  dat ga ik niet doen
Novasix
YouTube-ster



aah deze is leuker indd :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste