Gray schreef:
Dat ik in het CT zit O.M.F.G
Ik ben zo happy mhihihi
Ik ben benieuwd wanneer we de badges ontvangen en hoe het in zijn werk gaat enzo
Dat ik in het CT zit O.M.F.G
Ik ben zo happy mhihihi
Ik ben benieuwd wanneer we de badges ontvangen en hoe het in zijn werk gaat enzo


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


De eerste keer dat ik mee doen aan de CT competitie en gelijk raak! 