Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Zouden jullie het leuk vinden
Anoniem
Wereldberoemd



om een blog te lezen met allerlei kleine, snel te maken sandwiches? c:

ZOJA: Abonneer op de blog van 'EPVictoriam' want daar ga ik hem op maken!
Account verwijderd




Jaaaa ♥
Anoniem
Wereldberoemd



en misschien nog andere snelle gerechtjes ook haha
Placebo
Wereldberoemd



JA
Account verwijderd




en misschien nog andere snelle gerechtjes ook haha

YES PLEASE (a)
Anoniem
Wereldberoemd



Dan komt die een dezer dagen online!
Anoniem
Wereldberoemd



FOOOOD!!!!

JAAAAA
Anoniem
Wereldberoemd



x
Anoniem
Wereldberoemd



OMG YES
Anoniem
Wereldberoemd



Anoniem
Minister of Pop



omg dat is lekker (doe er ook wat vegetarische bij ja was je vast al van plan maar toch)
Anoniem
Wereldberoemd



omg dat is lekker (doe er ook wat vegetarische bij ja was je vast al van plan maar toch)

jep ga ik doen!
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind het echt héél leuk dat jullie er zo actief mee bezig zijn!! :d
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het echt héél leuk dat jullie er zo actief mee bezig zijn!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

ja nou het is wel veel met werk erbij hoor hahah
Anoniem
Straatmuzikant



Ik vind het echt héél leuk dat jullie er zo actief mee bezig zijn!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

ja nou het is wel veel met werk erbij hoor hahah

Ja klopt en de opdracht moet je zeker niet onderschatten (aangezien veel mensen op beide blogs abonneren) maar daarom vind ik het juist leuk om te zien dat jullie echt je best doen om er iets van te maken :)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik vind het echt héél leuk dat jullie er zo actief mee bezig zijn!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

ja nou het is wel veel met werk erbij hoor hahah

Ja klopt en de opdracht moet je zeker niet onderschatten (aangezien veel mensen op beide blogs abonneren) maar daarom vind ik het juist leuk om te zien dat jullie echt je best doen om er iets van te maken <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

(Mag je op je eigen teams blog abonneren of niet?)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste