Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Noem een themaaaaaaaaaaa
Anoniem
Straatmuzikant



voor een profiel en ik maak hem
heb zin om een profiel te maken

Je mag wat pd of cr bieden, hoeft niet. Het zou wel aardig zijn want ik steek er best veel tijd in. Maar je bent niks verplicht.

Voor voorbeelden te zien van mijn werk klik op deze links:


http://postimg.org/image/oo61oz6v5/

http://postimg.org/image/57lc2gbr5/

http://postimg.org/image/bmoycv7up/

http://postimg.org/image/mq3z4q3r5/

http://postimg.org/image/a2jmegzgh/

http://postimg.org/image/4pus0cbk1/

http://postimg.org/image/p2bz2bgch/

http://s12.postimg.org/6qjm8be9p/Paris.png


XOXO, Meike

Anoniem
Straatmuzikant



:')
Anoniem
Straatmuzikant



Geen thema? :c
Wil niemand een profiel?
Account verwijderd




thema Parijs :3 ik bied 9 cr?
xxelinexx23
Internationale ster



Ik kan niks bieden :s
Anoniem
Straatmuzikant



thema Parijs :3 ik bied 9 cr?

Oh wauw! Dankjewel voor je bod! Haha
Ga gelijk aan je profiel beginnen! :') 
Account verwijderd




thema Parijs :3 ik bied 9 cr?

Oh wauw! Dankjewel voor je bod! Haha
Ga gelijk aan je profiel beginnen! :') 

^^ Ik vind dat je echt hartstikke leuke profielen maakt :3 zou je het kunnen doen met lettertype van de 1e link?
Anoniem
Straatmuzikant



thema Parijs :3 ik bied 9 cr?

Oh wauw! Dankjewel voor je bod! Haha
Ga gelijk aan je profiel beginnen! :') 

^^ Ik vind dat je echt hartstikke leuke profielen maakt :3 zou je het kunnen doen met lettertype van de 1e link?

Welk lettertype? Ik heb er 2 gebruikt daar! Die van DIY of die van kaarshouders?

Bedankt trouwens :$
Anoniem
Straatmuzikant



thema Parijs :3 ik bied 9 cr?

Oh wauw! Dankjewel voor je bod! Haha
Ga gelijk aan je profiel beginnen! :') 

^^ Ik vind dat je echt hartstikke leuke profielen maakt :3 zou je het kunnen doen met lettertype van de 1e link?

Welke achtergrond wil je? de Eiffeltoren, zwart/wit, kleur, of een effen kleur? 
Account verwijderd




Oh wauw! Dankjewel voor je bod! Haha
Ga gelijk aan je profiel beginnen! :') 

^^ Ik vind dat je echt hartstikke leuke profielen maakt :3 zou je het kunnen doen met lettertype van de 1e link?

Welk lettertype? Ik heb er 2 gebruikt daar! Die van DIY of die van kaarshouders?

Bedankt trouwens <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

lettertype: kan je mn naam in die DIY doen en de hokjes in die van kaarshouders?
achtergroend: de Eiffeltoren :3
Anoniem
Straatmuzikant



^^ Ik vind dat je echt hartstikke leuke profielen maakt :3 zou je het kunnen doen met lettertype van de 1e link?

Welk lettertype? Ik heb er 2 gebruikt daar! Die van DIY of die van kaarshouders?

Bedankt trouwens <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

lettertype: kan je mn naam in die DIY doen en de hokjes in die van kaarshouders?
achtergroend: de Eiffeltoren :3

Okeee :')
Anoniem
Straatmuzikant



Ik heb het 1e profiel af!
Merel
Straatmuzikant



Die zijn zo mooi, maar ik kan niks bieden, dus hh!
Anoniem
Straatmuzikant



Die zijn zo mooi, maar ik kan niks bieden, dus hh!

Dankjewel :')
Anoniem
Straatmuzikant



Dit is het profiel van Sparkling:

http://s12.postimg.org/6qjm8be9p/Paris.png
Toothless
Wereldberoemd



Parijs profiel voor mij graag
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste