DanceInTheDark schreef:
voor een profiel en ik maak hem
heb zin om een profiel te maken
Je mag wat pd of cr bieden, hoeft niet. Het zou wel aardig zijn want ik steek er best veel tijd in. Maar je bent niks verplicht.
Voor voorbeelden te zien van mijn werk klik op deze links:
XOXO, Meike
voor een profiel en ik maak hem
heb zin om een profiel te maken
Je mag wat pd of cr bieden, hoeft niet. Het zou wel aardig zijn want ik steek er best veel tijd in. Maar je bent niks verplicht.
Voor voorbeelden te zien van mijn werk klik op deze links:
http://postimg.org/image/oo61oz6v5/
http://postimg.org/image/57lc2gbr5/
http://postimg.org/image/bmoycv7up/
http://postimg.org/image/mq3z4q3r5/
http://postimg.org/image/a2jmegzgh/
http://postimg.org/image/4pus0cbk1/
http://postimg.org/image/p2bz2bgch/
http://s12.postimg.org/6qjm8be9p/Paris.png
http://s12.postimg.org/6qjm8be9p/Paris.png
XOXO, Meike


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17


