Gray schreef:
Voor het feit dat ik nogal opschepperig ben geweest over mijn functie. Ik had dat niet mogen doen. Ik was natuurlijk dolblij en heb onbewust daarover opgeschept. Hopelijk begrijpen jullie dat ik dit niet expres heb gedaan. Ik zal er nu voortaan aan denken, voor ik een reactie plaats, of een forum aan maak. Nogmaals mijn excuses.
Voor het feit dat ik nogal opschepperig ben geweest over mijn functie. Ik had dat niet mogen doen. Ik was natuurlijk dolblij en heb onbewust daarover opgeschept. Hopelijk begrijpen jullie dat ik dit niet expres heb gedaan. Ik zal er nu voortaan aan denken, voor ik een reactie plaats, of een forum aan maak. Nogmaals mijn excuses.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20






