Berichten
Platenlabel
Recent online: 64
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hupš³š±š§”ā½ļø
Anoniem
š ā½ļø š„ šļø š
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist goud
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet VIP
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star zilver
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer goud
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master brons
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator goud
Aantal voltooide tours
16
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
|
Volgende
|
Laatste
Wie doet er mee met FC?
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
Ja ik moet leren en zoek afleiding haha
MischiefManaged
Wereldberoemd
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
Ja ik moet leren en zoek afleiding haha
Hahah ga leren jijĀ
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
Ja ik moet leren en zoek afleiding haha
Hahah ga leren jijĀ
Sanne!! Doe je mee? C:
MischiefManaged
Wereldberoemd
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
Ja ik moet leren en zoek afleiding haha
Hahah ga leren jijĀ
Sanne!! Doe je mee? C:
Hahaha nee, ik moet ook lerenĀ
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
Hahah ga leren jijĀ
Sanne!! Doe je mee? C:
Hahaha nee, ik moet ook lerenĀ
Pfff
MischiefManaged
Wereldberoemd
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
Sanne!! Doe je mee? C:
Hahaha nee, ik moet ook lerenĀ
Pfff
Girl, ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe serie. Dit is echt de slechtste voorbereiding ever.Ā
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
Hahaha nee, ik moet ook lerenĀ
Pfff
Girl, ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe serie. Dit is echt de slechtste voorbereiding ever.Ā
Girl ik heb deze, volgende en de week erna tentamen "week" EN IK HEB NU OOK STAGEWEEK. Ik ben zooooo moe.
MischiefManaged
Wereldberoemd
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
Pfff
Girl, ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe serie. Dit is echt de slechtste voorbereiding ever.Ā
Girl ik heb deze, volgende en de week erna tentamen "week" EN IK HEB NU OOK STAGEWEEK. Ik ben zooooo moe.
Dit is zo erg mijn leven. Allemaal portfolio's, ik trek het niet meer :c
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
Girl, ik ben gisteren begonnen aan een nieuwe serie. Dit is echt de slechtste voorbereiding ever.Ā
Girl ik heb deze, volgende en de week erna tentamen "week" EN IK HEB NU OOK STAGEWEEK. Ik ben zooooo moe.
Dit is zo erg mijn leven. Allemaal portfolio's, ik trek het niet meer :c
Komt misschien omdat we dezelfde studie doen haha RIP
MischiefManaged
Wereldberoemd
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
Girl ik heb deze, volgende en de week erna tentamen "week" EN IK HEB NU OOK STAGEWEEK. Ik ben zooooo moe.
Dit is zo erg mijn leven. Allemaal portfolio's, ik trek het niet meer :c
Komt misschien omdat we dezelfde studie doen haha RIP
Haha ik stuur je mental support via mijn laptopĀ
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
DutchStoryLover schreef:
MischiefManaged schreef:
Dit is zo erg mijn leven. Allemaal portfolio's, ik trek het niet meer :c
Komt misschien omdat we dezelfde studie doen haha RIP
Haha ik stuur je mental support via mijn laptopĀ
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
hh
Anoniem
Wereldberoemd
Dandelion schreef:
Me
Anoniem
Princess of Pop
CatherinaSimone schreef:
Morgen heb ik mijn laptop hier dus dan kan ik weer mee doen
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
Fourx schreef:
Me
yaay
DutchStoryLover
Wereldberoemd
DutchStoryLover schreef:
CatherinaSimone schreef:
Morgen heb ik mijn laptop hier dus dan kan ik weer mee doen
Hou ik je aan
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Pagina:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
|
Volgende
|
Laatste