Berichten
Platenlabel
Recent online: 43
Manager:
Inactief (klik voor info)
Maak gratis account | Log in
Je bent niet ingelogd
Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0
|
0
|
0
|
0
|
0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
bluesweater
weltrusten!
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
xlorenzox
Hup Holland Hup🇳🇱🧡⚽️
Anoniem
👟 ⚽️ 🥅 🏟️ 🎉
Anoniem
Ik mis Harry
DutchStoryLover
LOVE het nieuwe album van Niall
Anoniem
Ik wens iedereen een heel fijne junie!
Mai
omg ik zie allemaal spelers met motten vleugels, tell me how i get them ??
bluesweater
Yay! nieuwe achtergrond!!
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account?
Klik hier
om een gratis account aan te maken.
> Sluiten
Forum
Startalk
Blogstatistieken
Vriendenbeheer
Vriendenbeheer
Facebookvrienden uitnodigen
Topics
Berichten
Professional Artist brons
Totaal aantal maanden manager gehad
Star Magnet goud
Aantal spelers die een account aanmaakten na het klikken op jouw promotielink en die het level YouTube-ster hebben behaald!
Fashion Star goud
Aantal opeenvolgende dagen nieuwe look
The Socializer zilver
Posts op andermans forum/blog/gastenboek
Marathon Master goud
Aantal opeenvolgende dagen online geweest
World Dominator VIP
Aantal voltooide tours
16
van de
24
sterren behaald
Forum
Game
<
Virtual Popstar
Pagina:
1
2
|
Volgende
|
Laatste
Ik heb manager tot
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
2-10 jeetje zeg
Anoniem
Wereldberoemd
Daisy schreef:
Dat valt op zich best wel mee eig
Kittenpainfull
Wereldberoemd
Kittenpainfull schreef:
vgm heb ik wel eens mensen gezien die manager hebben tot 2020 ofs
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Daisy schreef:
Dat valt op zich best wel mee eig
Nou voor mij doen ahaha ik bekeek jet altijd per week maar een week is zo snel voorbij
Anoniem
Wereldberoemd
Daisy schreef:
Salicylic schreef:
Daisy schreef:
Dat valt op zich best wel mee eig
Nou voor mij doen ahaha ik bekeek jet altijd per week maar een week is zo snel voorbij
Ja dat is ook zo haha en per week ook niet heel voordelig
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Kittenpainfull schreef:
vgm heb ik wel eens mensen gezien die manager hebben tot 2020 ofs
Whootttt
Misschien bestaat vp dan niet eens meer..
Anoniem
YouTube-ster
Milk schreef:
ik heb geen manager ):
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Daisy schreef:
Salicylic schreef:
Daisy schreef:
Dat valt op zich best wel mee eig
Nou voor mij doen ahaha ik bekeek jet altijd per week maar een week is zo snel voorbij
Ja dat is ook zo haha en per week ook niet heel voordelig
Nee true nu krijg ik ook cadeaus ahaha
Anoniem
Queen of Queens
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Kittenpainfull schreef:
vgm heb ik wel eens mensen gezien die manager hebben tot 2020 ofs
Whootttt
Misschien bestaat vp dan niet eens meer..
Toch kan je zo lang manager hebben. XD
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Milk schreef:
ik heb geen manager ):
Aaahw
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Kittenpainfull schreef:
vgm heb ik wel eens mensen gezien die manager hebben tot 2020 ofs
Whootttt
Misschien bestaat vp dan niet eens meer..
Toch kan je zo lang manager hebben. XD
Ach ja dat moeten ze zelf weten ahahah kan immers niet in hun portemonnee kijken ^^
Anoniem
Queen of Queens
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Whootttt
Misschien bestaat vp dan niet eens meer..
Toch kan je zo lang manager hebben. XD
Ach ja dat moeten ze zelf weten ahahah kan immers niet in hun portemonnee kijken ^^
Het hoef niet altijd echt geld gekost te hebben, ze kunnen ook geld verdienen met kleren verkopen op vp en dan met die cr veel manager kopen.
Anoniem
Princess of Pop
Dutton schreef:
Ik ben benieuwd wanneer er een nieuwe manager set komt 🙈
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Ursela schreef:
Ik ben benieuwd wanneer er een nieuwe manager set komt 🙈
Owhhh hoe vaak komen die?
Anoniem
Internationale ster
Salicylic schreef:
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Cindy schreef:
Toch kan je zo lang manager hebben. XD
Ach ja dat moeten ze zelf weten ahahah kan immers niet in hun portemonnee kijken ^^
Het hoef niet altijd echt geld gekost te hebben, ze kunnen ook geld verdienen met kleren verkopen op vp en dan met die cr veel manager kopen.
Das waar ahaha maar ik heb totaal geen verstand van waardes etc
Anoniem
Queen of Queens
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Cindy schreef:
Salicylic schreef:
Ach ja dat moeten ze zelf weten ahahah kan immers niet in hun portemonnee kijken ^^
Het hoef niet altijd echt geld gekost te hebben, ze kunnen ook geld verdienen met kleren verkopen op vp en dan met die cr veel manager kopen.
Das waar ahaha maar ik heb totaal geen verstand van waardes etc
Maak niks uit, ik ook niet altijd hoor hahah soms zit ik ook maar gewoon iets te bieden in de hoop dat mensen het verkopen aan mij haha.
Plaats een reactie
Reageer
Deel dit topic op:
Om nieuwe berichten te laden:
ingeschakeld
Pagina:
1
2
|
Volgende
|
Laatste