Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik ben even benieuwd hé, vonden jullie mij
meliss
Wereldberoemd



Ja, ik vond je een goede mod. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Dankje! :) 
meliss
Wereldberoemd



En ik weet ook nog dat jij welkomstmailtjes stuurde naar nieuwelingen en dat vind ik echt leuk om te zien <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Ahw!! 
meliss
Wereldberoemd



Ja hoor, ookal heb ik je maar 3maanren als mod gekent

Aaah 
Marissa
Internationale ster



Ik ben vorige maand pas ontmod. En meer als anderhalfjaar mod geweest dus.. 

Ja maar, ik ben niet zo goed met namen onthouden en ik ben er ook niet zo lang en ja, ehh... ;_;

DONT JUDGE ME D:

Haha, idk. Ik had worldwide altijd hahahaha, denk dat ik daar ook wel een beetje om bekend stond  <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Volgens mij zat ik daar een klein tijdje bij, idk... Mijn goudvissengeheugen is niet al te best...
meliss
Wereldberoemd



Ja maar, ik ben niet zo goed met namen onthouden en ik ben er ook niet zo lang en ja, ehh... ;_;

DONT JUDGE ME D:

Haha, idk. Ik had worldwide altijd hahahaha, denk dat ik daar ook wel een beetje om bekend stond  <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Volgens mij zat ik daar een klein tijdje bij, idk... Mijn goudvissengeheugen is niet al te best...

Haha, hij is nu niet meer van mij trouwens. 
Marissa
Internationale ster



Haha, idk. Ik had worldwide altijd hahahaha, denk dat ik daar ook wel een beetje om bekend stond  <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Volgens mij zat ik daar een klein tijdje bij, idk... Mijn goudvissengeheugen is niet al te best...

Haha, hij is nu niet meer van mij trouwens. 

Dat heb ik volgens mij nog wel meegekregen XD
meliss
Wereldberoemd



Volgens mij zat ik daar een klein tijdje bij, idk... Mijn goudvissengeheugen is niet al te best...

Haha, hij is nu niet meer van mij trouwens. 

Dat heb ik volgens mij nog wel meegekregen XD

Ja hijs nu verwijderd zie ik nu :C
Marissa
Internationale ster



Haha, hij is nu niet meer van mij trouwens. 

Dat heb ik volgens mij nog wel meegekregen XD

Ja hijs nu verwijderd zie ik nu :C

En dat is weer iets dat ik niet mee heb gekregen. ZE ZEGGEN DAT DE WERELD KLEIN IS, MAAR IK KRIJG ECHT NIET VEEL MEE woot
meliss
Wereldberoemd



Dat heb ik volgens mij nog wel meegekregen XD

Ja hijs nu verwijderd zie ik nu :C

En dat is weer iets dat ik niet mee heb gekregen. ZE ZEGGEN DAT DE WERELD KLEIN IS, MAAR IK KRIJG ECHT NIET VEEL MEE woot

Hahahaha, ik ken het
Marissa
Internationale ster



Ja hijs nu verwijderd zie ik nu :C

En dat is weer iets dat ik niet mee heb gekregen. ZE ZEGGEN DAT DE WERELD KLEIN IS, MAAR IK KRIJG ECHT NIET VEEL MEE woot

Hahahaha, ik ken het

Sommige dingen krijg ik echt totaaaaal niet mee. Like, dan is er drama en kom ik weer laat aankakken enzo >.>
meliss
Wereldberoemd



hh
meliss
Wereldberoemd



Yess, ofcourse c;

:d
Irresistible
Straatmuzikant



Volgens mij heb ik die tijd niet helemaal meegemaakt, dus idk ;_;

HeartSpirit
Popster



Volgens mij heb ik die tijd niet helemaal meegemaakt, dus idk ;_;

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: