Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
STEMMEN nieuwe naam
Anoniem
Straatmuzikant



Al 15 stemmen. ;)
Berghond
Straatmuzikant



guys ik moet eten, btw hoe kan ik zien hoeveel stemmen er zijjn?:$ ik kom om 15.00 pas online:s
Anoniem
Straatmuzikant



guys ik moet eten, btw hoe kan ik zien hoeveel stemmen er zijjn?<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> ik kom om 15.00 pas online<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

Ik zal het mailen. ^-^
Lix
YouTube-ster



Al 15 stemmen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows
Berghond
Straatmuzikant



Al 15 stemmen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows

ja welke?
Anoniem
Straatmuzikant



Al 15 stemmen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows

Mindless haha :)
Salvatore staat op 2 en 3 namen op 3 :)
Lix
YouTube-ster



Al 15 stemmen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows

Mindless haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
Salvatore staat op 2 en 3 namen op 3 <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Haha, Salvatore is alleen maar leuk als je TVD kijkt/leest ;)
Berghond
Straatmuzikant



Al 15 stemmen. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows

Mindless haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
Salvatore staat op 2 en 3 namen op 3 <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

whutt? mindless is niet eens 1 van mijn favo's xd
Anoniem
Princess of Pop



Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows

Mindless haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
Salvatore staat op 2 en 3 namen op 3 <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Haha, Salvatore is alleen maar leuk als je TVD kijkt/leest <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Anoniem
Straatmuzikant



Welke heeft de meeste stemmen? eyebrows

Mindless haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
Salvatore staat op 2 en 3 namen op 3 <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Haha, Salvatore is alleen maar leuk als je TVD kijkt/leest <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Ik weet het haha. :p
Lix
YouTube-ster



Mindless haha <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>
Salvatore staat op 2 en 3 namen op 3 <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Haha, Salvatore is alleen maar leuk als je TVD kijkt/leest <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Ik weet het haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik moet de serie echt een keer weer oppakken, maar in de boeken is ze bij mij al vamp. xD
Anoniem
Princess of Pop



Haha, Salvatore is alleen maar leuk als je TVD kijkt/leest <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Ik weet het haha. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ik moet de serie echt een keer weer oppakken, maar in de boeken is ze bij mij al vamp. xD

Waar ben je nu bij de serie? ^-^ 
Anoniem
Straatmuzikant



Mindless 6 38%
Fears 0 0%
Limitless 2 14%
Seductive 2 14%
Relinquish 2 14%
Courageous 0 0%
Valorous 2 14%
Fervency 0 0%
Brightless 0 0%
Actually 1 7%
Salvatore 3 19%
Anoniem
Straatmuzikant



Dit zijn al de stemmen :p
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Lol of je maakt gewoon een poll op VP? xd

We hebben geen manager xd

Oeps niet opgelet tijden het lezen lol
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste