Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
NOOOO, ik kan lilitha geen
ro2002
Wereldberoemd



Okayy <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>



secondje he want ze zit nog op het gemak


Ik heb geduld <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

lol
NeonLights
Queen of Queens



Geblokkeerd? 

Nooo, dat zou ze niet doen. 
We zijn juist hartstikke leuk aan het mailen

Ooow haha ja idk <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

sad
ro2002
Wereldberoemd



Nooo, dat zou ze niet doen. 
We zijn juist hartstikke leuk aan het mailen

Ooow haha ja idk <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

sad

ze zei dat ze je niet heeft geblokt ze komt hoor doei!!!
NeonLights
Queen of Queens



Ooow haha ja idk <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

sad

ze zei dat ze je niet heeft geblokt ze komt hoor doei!!!

Yaay, okayy, dankje!! :)
Anoniem
Straatmuzikant



Oei, heb je Lianne of de moderators gemaild? 
Anoniem
Wereldberoemd



Ben er, ben er :)
Oké, ik heb je niet geblokkeerd hoor, even kijken enzeu xD
NeonLights
Queen of Queens



Ben er, ben er <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
Oké, ik heb je niet geblokkeerd hoor, even kijken enzeu xD

Yaay :)
Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht :)
Maar op de een of andere manier word m'n berichtje niet verzonden als ik op verzenden klik. 
Anoniem
Wereldberoemd



Ben er, ben er <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
Oké, ik heb je niet geblokkeerd hoor, even kijken enzeu xD

Yaay <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
Maar op de een of andere manier word m'n berichtje niet verzonden als ik op verzenden klik. 

Tja, ik weet ook niet hoe het komt dan... Probeer eens te mailen naar Dimpellientje? Mijn 2e account, ik ga zo even wisselen dan, als dat lukt
NeonLights
Queen of Queens



Ben er, ben er <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>
Oké, ik heb je niet geblokkeerd hoor, even kijken enzeu xD

Yaay <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
Dat had ik eigenlijk ook niet verwacht <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>
Maar op de een of andere manier word m'n berichtje niet verzonden als ik op verzenden klik. 

Tja, ik weet ook niet hoe het komt dan... Probeer eens te mailen naar Dimpellientje? Mijn 2e account, ik ga zo even wisselen dan, als dat lukt

Okayy :)
NeonLights
Queen of Queens



Wil ook niet sad
Anoniem
Wereldberoemd



Wil ook niet sad

Dan ligt het misschien aan mijn IP-adres ofzo? Heb je naar Ro2002 een mailtje kunnen sturen?
NeonLights
Queen of Queens



Ik kan niet eens naar mijn gastenboek sad

Ik log even uit 
Anoniem
Wereldberoemd



Ik kan niet eens naar mijn gastenboek sad

Ik log even uit 

raar :o
Oké
NeonLights
Queen of Queens



Yaaay, ik kan weer mailen :d
Ik moest daarvoor wel even m'n laptop opnieuw opstarten.
Anoniem
Wereldberoemd



Yaaay, ik kan weer mailen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Ik moest daarvoor wel even m'n laptop opnieuw opstarten.

Okay!! :d #superhappy enzo xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: