Thrandy schreef:
Het spijt me, vergeef het me.
Riraito schreef:
Met jou praat ik dus niet meer
Thrandy schreef:
Dus... Ik ben de enige die aan een kont denkt bij jouw naam?
Ok.
HAHAHAHAHAHAHAH
Dus... Ik ben de enige die aan een kont denkt bij jouw naam?
Ok.
HAHAHAHAHAHAHAH
Met jou praat ik dus niet meer
Het spijt me, vergeef het me.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20