Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ga manager weg geven.
Anoniem
Queen of Queens



Ik gun het iedereen hoor. Dus mocht ze niet winnen maakt het niks uit.

Ik geef meerdere mensen. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

O oke lief! Over 9 dagen nou ja vandaag niet mee gerekend ga ik veel weggeven ja i know op mijn verjaardag maar boeiend. 
Cinta
Landelijke ster



Ik geef 'mama' Melati op a.k.a. Vocaloid (ohnee shit ze had haar naam veranderd vandaag ;-; ik zoek dat zo even op!!) omdat zij mij de vorige keer vanuit het niets ook opeens manager gaf (en ik dat natuurlijk niet meteen door had i'm so bloody smart) en samen met nog wat anderen gaf zij mij ook op voor een wedstrijd waarbij ik daardoor won en ze is gewoon zo freaking lief voor me. Ik kan met haar lachen en hoewel het niet nodig is geweest tot nu toe, weet ik dat ik ook met haar kan huilen. 

Persoonlijk zou ik het héééél lief vinden als je het haar zou geven en nu ga ik haar nieuwe naam opzoeken </3

Pendulum it is!!

Ja en ze was gisteren jarig!!
NeonLights
Queen of Queens



Waarom ik manager verdien?
Idk xD
Heb ik niet echt nodig, denk ik.
Anoniem
Queen of Queens



Bedankt cutie <3

Omg je hebt gehad mijn berichtje heeft gewerkt! 
Fame
Internationale ster



Wauw Marja jij bent zo JKSLAJDKSAL lief! <3 Hoe kan ik je nu bedanken lieverd? <3
Anoniem
Popster



Wauw Marja jij bent zo JKSLAJDKSAL lief! <3 Hoe kan ik je nu bedanken lieverd? <3

HAHAHAH, je hoeft mij niet te bedanken hoor. :p
Jouw heb ik gewoon gegeven omdat jij mij ook wel helpt met die Latijnse woorden enzo. ♥
Anoniem
Queen of Queens



IK WEET NOG IEMAND! !

Marja aka Marja, omdat ze altijd zo lief en behulpzaam is en veel weggeeft.
Fame
Internationale ster



Wauw Marja jij bent zo JKSLAJDKSAL lief! <3 Hoe kan ik je nu bedanken lieverd? <3

HAHAHAH, je hoeft mij niet te bedanken hoor. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
Jouw heb ik gewoon gegeven omdat jij mij ook wel helpt met die Latijnse woorden enzo. ♥

Naaahww gekkie <3 Je bent zo'n schatje! Als ik je ergens mee kan helpen dan app je me hé? 
Anoniem
Popster



Wauw Marja jij bent zo JKSLAJDKSAL lief! <3 Hoe kan ik je nu bedanken lieverd? <3

HAHAHAH, je hoeft mij niet te bedanken hoor. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>
Jouw heb ik gewoon gegeven omdat jij mij ook wel helpt met die Latijnse woorden enzo. ♥

Naaahww gekkie <3 Je bent zo'n schatje! Als ik je ergens mee kan helpen dan app je me hé? 

Jaa. ^^
Anoniem
Landelijke ster



Ik gun het aan serina2.

Zij heeft mij door dik en dun geholpen en geeft mij onverwacht vaak op bij andere forums van: ''Ik geef weg...'' Ik wil het haar dan ook terug gunnen. Ze weet vele dingen dat andere mensen niet van me weten en als ik in een slechte bui ben kan zij me altijd weer opvrolijken. Als het niet met me gaat is zij dan de eerste persoon wie het opvalt en dan ook meteen vraagt wat er met me is. Daarom juist Serina omdat ze veel om me geeft en we zien elkaar echt als zusjes.
Anoniem
Popster



hh
Thrandy
Karaoke-ster



Ik heb Judith al een weekje gegeven hihi
Anoniem
Wereldberoemd



Geef manager aan Yolène (TaylorSwift), als je dat wilt!
Ze is gewoon super lief & ze staat altijd voor me klaar. Ik zou niet weten wat ik zonder haar moet.
Haar manager is ook net afgelopen en tja ik vind dat ze het gewoon verdient. <3
Adelyna
Landelijke ster



Ik wil graag mananger geven aan psychopath, omdat ze veel voor me betekend. Aks ik zo nadenk zijn we misschien iets te snel bff's geworden, maar ik heb er totaal geen spijt van! Ze is zo'n schat en het een paar dagen terug zo'n lief mailtje van de gehad <3 ik wil haar gewoon bedanken! 
Xoxoxox
Cinta
Landelijke ster



Ahw Marja, dat moest echt niet! Bedankt <33 

En ahw Ilse, love you girl, je bent zo lief en ik zou ook niet zonder je kunnen ahwww <33 En vural love you boy <33
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste