Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
NEEEE dit gaat ongeluk brengen
Anoniem
Wereldberoemd



meant to be

anders kon ik je wat cr geven maar dan heb ik me geluks getal niet meer op einde van me cr ;c

geluksgetal moet je forever houden

ik ga toch cr kopen einde van 21e omdat cr set komt xd
Thrandy
Karaoke-ster



anders kon ik je wat cr geven maar dan heb ik me geluks getal niet meer op einde van me cr ;c

geluksgetal moet je forever houden

ik ga toch cr kopen einde van 21e omdat cr set komt xd

ooeeeeeeeeeeh
Anoniem
Wereldberoemd



geluksgetal moet je forever houden

ik ga toch cr kopen einde van 21e omdat cr set komt xd

ooeeeeeeeeeeh

dus ik koop ze maybe beide als ze mooi zijn en als 1 ugly is koop ik die niet maar de andere wel xd
Thrandy
Karaoke-ster



ik ga toch cr kopen einde van 21e omdat cr set komt xd

ooeeeeeeeeeeh

dus ik koop ze maybe beide als ze mooi zijn en als 1 ugly is koop ik die niet maar de andere wel xd

jaa indd
Account verwijderd




Gaan jullie me buitensluiten ofzo? Twins? Pff...:s
Thrandy
Karaoke-ster



Gaan jullie me buitensluiten ofzo? Twins? Pff...<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>

JIJ WAS WEG INEENS
Anoniem
Wereldberoemd



ooeeeeeeeeeeh

dus ik koop ze maybe beide als ze mooi zijn en als 1 ugly is koop ik die niet maar de andere wel xd

jaa indd

dus me paysafekaart ligt klaar c;
Account verwijderd




Gaan jullie me buitensluiten ofzo? Twins? Pff...<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>

JIJ WAS WEG INEENS

Ja sorry, ik was even weg ^^
Thrandy
Karaoke-ster



dus ik koop ze maybe beide als ze mooi zijn en als 1 ugly is koop ik die niet maar de andere wel xd

jaa indd

dus me paysafekaart ligt klaar c;

Jaa hehehehehee
Anoniem
Wereldberoemd



Gaan jullie me buitensluiten ofzo? Twins? Pff...<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>'>

JIJ WAS WEG INEENS

Ja sorry, ik was even weg ^^

ik ben al twins met nicole xd
Thrandy
Karaoke-ster



Gaan jullie me buitensluiten ofzo? Twins? Pff...<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/confused.png' alt=':s'>'>'>

JIJ WAS WEG INEENS

Ja sorry, ik was even weg ^^

ja dat had ik door meh
Anoniem
Wereldberoemd



jaa indd

dus me paysafekaart ligt klaar c;

Jaa hehehehehee

25 euro woeps xd dus 18 euro aan de kant voor zekerheid en 7 euro voor andere game x-x
Account verwijderd




Fuck yha. Cait is wel mijn bestie hoor. D;
Account verwijderd




JIJ WAS WEG INEENS

Ja sorry, ik was even weg ^^

ik ben al twins met nicole xd

Huh ik kan niet volgen? xd
Anoniem
Wereldberoemd



Fuck yha. Cait is wel mijn bestie hoor. D;

HAHAHAHA ik heb ranklijst bij me besties ok ;c

NICOLE  ( we heben zelfde woonkamer behang en zelfde nagellak aan en telepatie)
Angel aka Rachel ( dildopraat YOLO)
WhiteOak aka nieke ( designer chicka met me)
XBlack ( ze red me altijd ;D )
Hope aka idk xd ( like her but nog veel te spreken)
Yasmin ( :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste