Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Geliefde vp'ers
Anoniem
Wereldberoemd



Wa's daar grappig aan?

idk ;c

Waarom lach je dan, ja dit is een ondervraging!

ik ben hyper ok
Azelf
Straatmuzikant



M'Amie u.u
want mon is een mannelijk lidwoord eyebrows

Het is gewoon mon. En dat weet ik ook wel, maar toch is 't mon. Vraag maar aan je Frans docent(e) morgen eyebrows

laat ik mijn franse boek gaan raadplegen >:C xd
morgen heb ik een proefwerk geschiedenis en een excursie naar Den Haag, geen franse les xd

Doe maar ja xD 
Meehh, DAN VRAAG IK 'T WEL XD Okay nee dat heeft geen zin, ik weet 't toch al x)
Account verwijderd




Het is gewoon mon. En dat weet ik ook wel, maar toch is 't mon. Vraag maar aan je Frans docent(e) morgen eyebrows

laat ik mijn franse boek gaan raadplegen >:C xd
morgen heb ik een proefwerk geschiedenis en een excursie naar Den Haag, geen franse les xd

Doe maar ja xD 
Meehh, DAN VRAAG IK 'T WEL XD Okay nee dat heeft geen zin, ik weet 't toch al x)

beide gelijk XD
As "amie" begins with a vowel, you must use "mon" instead of "ma" .... It could also very well be m'amie
Anoniem
YouTube-ster



sad no 
cait
ikk
YouTube-ster



Oki maar dan wel Ami, Ami-Ci-Zia is zoooooooooooooooo lang!

 
Azelf
Straatmuzikant



laat ik mijn franse boek gaan raadplegen >:C xd
morgen heb ik een proefwerk geschiedenis en een excursie naar Den Haag, geen franse les xd

Doe maar ja xD 
Meehh, DAN VRAAG IK 'T WEL XD Okay nee dat heeft geen zin, ik weet 't toch al x)

beide gelijk XD
As "amie" begins with a vowel, you must use "mon" instead of "ma" .... It could also very well be m'amie

Okay waarom kon jij dat wel vinden en ik niet? xD
Maargoed, m'amie klinkt voor geen meter dus ik hou het wel op mon xD
Anoniem
Karaoke-ster



Keey Ami ;)
Account verwijderd




Doe maar ja xD 
Meehh, DAN VRAAG IK 'T WEL XD Okay nee dat heeft geen zin, ik weet 't toch al x)

beide gelijk XD
As "amie" begins with a vowel, you must use "mon" instead of "ma" .... It could also very well be m'amie

Okay waarom kon jij dat wel vinden en ik niet? xD
Maargoed, m'amie klinkt voor geen meter dus ik hou het wel op mon xD

typ in op Google: mon amie of m'amie
dan staat dit onder de eerste link xd

ja oke, m'amie klinkt als mammie XD
Azelf
Straatmuzikant



beide gelijk XD
As "amie" begins with a vowel, you must use "mon" instead of "ma" .... It could also very well be m'amie

Okay waarom kon jij dat wel vinden en ik niet? xD
Maargoed, m'amie klinkt voor geen meter dus ik hou het wel op mon xD

typ in op Google: mon amie of m'amie
dan staat dit onder de eerste link xd

ja oke, m'amie klinkt als mammie XD

Meehh, ik had gewoon mon amie los ingetypt, en daarna ma amie xD

Ja precies, en met mon amie kun je een liaison maken xD
Account verwijderd




Okay waarom kon jij dat wel vinden en ik niet? xD
Maargoed, m'amie klinkt voor geen meter dus ik hou het wel op mon xD

typ in op Google: mon amie of m'amie
dan staat dit onder de eerste link xd

ja oke, m'amie klinkt als mammie XD

Meehh, ik had gewoon mon amie los ingetypt, en daarna ma amie xD

Ja precies, en met mon amie kun je een liaison maken xD

ja hahahaha xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: