Nevina schreef:
Haha oke xd
Angel schreef:
Houd een boekje bij ofzo, doe ik ook. Ik schrijf dan ook heel erg veel xd, maar ik maak geen blogs
Nevina schreef:
Oke, en bedankt ik zal het onthouden.
Bram schreef:
In een blog mag volgens mij toch meer moeite gestoken worden. Maar hee, je bent goed op weg en als tip geef ik dat je meer moet schrijven.
In een blog mag volgens mij toch meer moeite gestoken worden. Maar hee, je bent goed op weg en als tip geef ik dat je meer moet schrijven.
Oke, en bedankt ik zal het onthouden.
Houd een boekje bij ofzo, doe ik ook. Ik schrijf dan ook heel erg veel xd, maar ik maak geen blogs
Haha oke xd


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
.



