Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Janna voor blogger!
Nevina
Landelijke ster



In een blog mag volgens mij toch meer moeite gestoken worden. Maar hee, je bent goed op weg en als tip geef ik dat je meer moet schrijven.

Oke, en bedankt ik zal het onthouden.

Houd een boekje bij ofzo, doe ik ook. Ik schrijf dan ook heel erg veel xd, maar ik maak geen blogs

Haha oke xd
Nevina
Landelijke ster



hh
Nevina
Landelijke ster



hh
Anoniem
YouTube-ster



Je bent net begonnen ofc..
Maar je blogs gaan niet over dingen die iedereen leuk vind..
Je begint al steeds beter te worden met je lay-outs, dusja dat is wel goed..

Idk eigenlijk. Maar bloggen doe je toch voor jezelf. Als je blogger bent is het enige verschil de badge volgens mij.

Account verwijderd




Je bent net begonnen ofc..
Maar je blogs gaan niet over dingen die iedereen leuk vind..
Je begint al steeds beter te worden met je lay-outs, dusja dat is wel goed..

Idk eigenlijk. Maar bloggen doe je toch voor jezelf. Als je blogger bent is het enige verschil de badge volgens mij.


Nevina
Landelijke ster



Je bent net begonnen ofc..
Maar je blogs gaan niet over dingen die iedereen leuk vind..
Je begint al steeds beter te worden met je lay-outs, dusja dat is wel goed..

Idk eigenlijk. Maar bloggen doe je toch voor jezelf. Als je blogger bent is het enige verschil de badge volgens mij.


uhu, maarja je kunt eigenlijk niet bloggen over dingen die echt IEDEREEN leuk vind dusja...
Nevina
Landelijke ster



hh
Nevina
Landelijke ster



Nee, sorry. Ik zie betere kandidaten <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>.

Oke, waarom vind je die beter? wat zou ik beter kunnen doen?
Nevina
Landelijke ster



Nee, sorry. Ik zie betere kandidaten <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>.

Oke, waarom vind je die beter? wat zou ik beter kunnen doen?

Qua lay outs en informatie zijn die anderen toch iets beter. 

Oke, en wie bedoel je met anderen? :$
Nevina
Landelijke ster



Qua lay outs en informatie zijn die anderen toch iets beter. 

Oke, en wie bedoel je met anderen? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Anderen kandidaten.

Ja maar wie... of zeg je dat liever niet?
Account verwijderd




Ik denk dat het wel zou kunnen (: je blogs zijn interessant en leerzaam, maar je moet nog wel even oefenen met je layout-werk ;)
Nevina
Landelijke ster



Anderen kandidaten.

Ja maar wie... of zeg je dat liever niet?

Nee. Ik ben bang dat je plagiaat gaat plegen of iets in die richting. 

Oh oke geeft niet.
Nevina
Landelijke ster



Ik denk dat het wel zou kunnen (: je blogs zijn interessant en leerzaam, maar je moet nog wel even oefenen met je layout-werk <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Bedankt c: en ja weet ik :p
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: