Kuvira schreef:
ik doe wel met sinterklaas ofzo is gezellighurr!!!
Ilse schreef:
HAHAHA omg je hoeft niets op te sturen via de post gekkie (mag natuurlijk wel ghehe, maar dan moet je mij wel getrokken hebben).
Pendulum schreef:
maar asdfghjkl ik weet niet wat ik moet maken
kijk als het in echt is dat we met de post gaan opsturen dan maak ik zandkoekjes met glazuur in paas-thema maar ik ben inspiratieloos meh ;-;
Ilse schreef:
Ja daarom!
Ja daarom!

maar asdfghjkl ik weet niet wat ik moet maken
kijk als het in echt is dat we met de post gaan opsturen dan maak ik zandkoekjes met glazuur in paas-thema maar ik ben inspiratieloos meh ;-;
HAHAHA omg je hoeft niets op te sturen via de post gekkie (mag natuurlijk wel ghehe, maar dan moet je mij wel getrokken hebben).
ik doe wel met sinterklaas ofzo is gezellighurr!!!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17