Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Drawing // WIP // Hoothoot - Cantarella
Azelf
Straatmuzikant



Pardon..? :c

Hehe, sawry love x)

Nou zeg.. ;c 

Can you ever forgive me? 
Azelf
Straatmuzikant



Nou zeg.. ;c 

Can you ever forgive me? 

NO.
Okay maybe

DAMN.
Okay yaayy in advance (:
Azelf
Straatmuzikant



NO.
Okay maybe

DAMN.
Okay yaayy in advance (:

HAHAHAHA.
Oke ik vergeef je.

OMKAD YUSHH :d
Azelf
Straatmuzikant



HAHAHAHA.
Oke ik vergeef je.

OMKAD YUSHH <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

OP EEN VOORWAARDE

Oh gosh. Vertel.. x-x
Azelf
Straatmuzikant



(:
Azelf
Straatmuzikant



OP EEN VOORWAARDE

Oh gosh. Vertel.. x-x

-Wang lik.-
Dat was de voorwaarde. OKE IK HEB JE VERGEVEN <3

HAHAAHAHAHAHAHAH, pas maar op dat Mar het niet ziet xD 
OMKAD YAAAAAAAAAAAAAAAAAYY :d
Azelf
Straatmuzikant



-Wang lik.-
Dat was de voorwaarde. OKE IK HEB JE VERGEVEN <3

HAHAAHAHAHAHAHAH, pas maar op dat Mar het niet ziet xD 
OMKAD YAAAAAAAAAAAAAAAAAYY <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Mag ze best zien hoor.. :l 

Meehh.. :c
Azelf
Straatmuzikant



Mag ze best zien hoor.. :l 

Meehh.. :c

? :l

Ik zeg altijd meehh als ik niet weet wat ik moet zeggen.. xD 
Azelf
Straatmuzikant



? :l

Ik zeg altijd meehh als ik niet weet wat ik moet zeggen.. xD 

Wacht ik ga je iets mailen x.x

Have fun x-x
Azelf
Straatmuzikant



(:
Azelf
Straatmuzikant



Cantarella zelf moet dit eigenlijk ff zien xD Ik ben trouwens al verder gegaan, maar ben te lui om de rest hier te zetten. 
Azelf
Straatmuzikant



Ooh I love it already <3

I'm glad (:
Anoniem
Wereldberoemd



Je tekent zoals altijd weer prachtig (l) ^^ net als die tekening van je die op mijn profiel staat, is deze echt b-utiful xD
Azelf
Straatmuzikant



Je tekent zoals altijd weer prachtig <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'> ^^ net als die tekening van je die op mijn profiel staat, is deze echt b-utiful xD

Mwihihih, thanks love <33 Hehe, die van jou was ook wel particularly goed gelukt xD 
Anoniem
Wereldberoemd



Je tekent zoals altijd weer prachtig <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'> ^^ net als die tekening van je die op mijn profiel staat, is deze echt b-utiful xD

Mwihihih, thanks love <33 Hehe, die van jou was ook wel particularly goed gelukt xD 

Np, sweety (l)(l) Inderdaad xD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste