Sophrosyne schreef:
Dan zat ik zo van, braak braak waarom is er geen drama meer?
TheCrazyWriter schreef:
God,nee dat zou echt een hel zijn o.o
Minori schreef:
Haha, achja, het zou niet goed zijn als je iedereen mocht! ^-^
TheCrazyWriter schreef:
Ik heb geen idee. Je komt gwn in eerste instantie niet op me over als iemand die ik echt aardig zou vinden, maarja ook niet als iemand die ik dus totaal niet zou mogen en ik ben vaag and I know that but that's just the way I am :c
Ik heb geen idee. Je komt gwn in eerste instantie niet op me over als iemand die ik echt aardig zou vinden, maarja ook niet als iemand die ik dus totaal niet zou mogen en ik ben vaag and I know that but that's just the way I am :c
Haha, achja, het zou niet goed zijn als je iedereen mocht! ^-^
God,nee dat zou echt een hel zijn o.o
Dan zat ik zo van, braak braak waarom is er geen drama meer?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16