Girafke schreef:
En...??
Safety schreef:
Eeehhh, Chantal...
Rafke schreef:
Omg!!
OKE VERTEL MIJ DAN EENS WELKE MENSEN VAN VP IN MIJN DORP WONEN!!




Safety schreef:
Stalkers weten alles, like, duuuhhhhh
Stalkers weten alles, like, duuuhhhhh
Omg!!
OKE VERTEL MIJ DAN EENS WELKE MENSEN VAN VP IN MIJN DORP WONEN!!





Eeehhh, Chantal...
En...??


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

