Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Rafke is een schande
Anoniem
Wereldberoemd



Stalkers weten alles, like, duuuhhhhh

Omg!!
OKE VERTEL MIJ DAN EENS WELKE MENSEN VAN VP IN MIJN DORP WONEN!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Eeehhh, Chantal...

En...??
Marissa
Internationale ster



Omg!!
OKE VERTEL MIJ DAN EENS WELKE MENSEN VAN VP IN MIJN DORP WONEN!! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'><img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Eeehhh, Chantal...

En...??

Ik ben nog maar een stalker in opleiding...
Thrandy
Karaoke-ster



Eeehhh, Chantal...

En...??

Ik ben nog maar een stalker in opleiding...

*kuch* Ravenclaw *kuch*
Anoniem
Straatmuzikant



HAHAHAHAHAHA
Anoniem
Wereldberoemd



En...??

Ik ben nog maar een stalker in opleiding...

*kuch* Ravenclaw *kuch*

HALLO, stil jij!! AHahhahaa
Marissa
Internationale ster



En...??

Ik ben nog maar een stalker in opleiding...

*kuch* Ravenclaw *kuch*

Ik volg nog een opleiding, SHHHHH
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ben nog maar een stalker in opleiding...

*kuch* Ravenclaw *kuch*

HALLO, stil jij!! AHahhahaa

HEEEEEEE rafkeeeee
Account verwijderd




HAHAHAHA omg zo hilarisch.
Marissa
Internationale ster



Rafke, wat... hoe weet je dat... wat... gewoon, hoe...?
Anoniem
Wereldberoemd



*kuch* Ravenclaw *kuch*

HALLO, stil jij!! AHahhahaa

HEEEEEEE rafkeeeee

Hoi, ken ik jou?
Marissa
Internationale ster



HALLO, stil jij!! AHahhahaa

HEEEEEEE rafkeeeee

Hoi, ken ik jou?

Nee, de reuzenduif heeft je geheugen opgesmikkeld.
Anoniem
Wereldberoemd



HEEEEEEE rafkeeeee

Hoi, ken ik jou?

Nee, de reuzenduif heeft je geheugen opgesmikkeld.

En wat als ik die reuzenduif nu eens op ga eten???
Marissa
Internationale ster



Hoi, ken ik jou?

Nee, de reuzenduif heeft je geheugen opgesmikkeld.

En wat als ik die reuzenduif nu eens op ga eten???

Dan zijn de herinneringen voor eeuwig verloren
Anoniem
Wereldberoemd



Nee, de reuzenduif heeft je geheugen opgesmikkeld.

En wat als ik die reuzenduif nu eens op ga eten???

Dan zijn de herinneringen voor eeuwig verloren

YES, dan herinner ik me jou niet meer!!!!eyebrows
Marissa
Internationale ster



En wat als ik die reuzenduif nu eens op ga eten???

Dan zijn de herinneringen voor eeuwig verloren

YES, dan herinner ik me jou niet meer!!!!eyebrows

*Rent dramatisch huilend weg*
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste