Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Waarom hebben zoveel mensen hun naam verander
Anoniem
Straatmuzikant



yaoihandlover6969

Mooie naam x)
WitchHazel
YouTube-ster



Ik kende je nog van gsm!!!

echt? o.o

Ik was 'feniksveer. En pindakaaslikkur en hogwartiaan xd

ooooh
WitchHazel
YouTube-ster



Heyhoi, ik ben Linda :3

hoii ik ben larissa :3 maar bijna iedereen zegt laris <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

simpel, ik wordt altijd Pinda of lintje genoemd HAHA

tof
Anoniem
Minister of Pop



bff meiden, but niet bekend
Anoniem
Straatmuzikant



bff meiden, but niet bekend

Ik herken je naam wel volgens mij, of misschien van gsm?
Anoniem
Wereldberoemd



-t, nu weet ik niet wie wie is ;-;

Anoniem
Minister of Pop



bff meiden, but niet bekend

Ik herken je naam wel volgens mij, of misschien van gsm?

Dat zou heel goed kunnen, ik was wel een beetje bekend daar, ja.
Anoniem
Minister of Pop



bff meiden, but niet bekend

Ik herken je naam wel volgens mij, of misschien van gsm?

Dat zou heel goed kunnen, ik was wel een beetje bekend daar, ja.
Anoniem
Straatmuzikant



bff meiden, but niet bekend

Ik herken je naam wel volgens mij, of misschien van gsm?

Dat zou heel goed kunnen, ik was wel een beetje bekend daar, ja.

Ja, daar zag ik je soms wel voorbij komen!
Anoniem
Minister of Pop



Ik herken je naam wel volgens mij, of misschien van gsm?

Dat zou heel goed kunnen, ik was wel een beetje bekend daar, ja.

Ja, daar zag ik je soms wel voorbij komen!

Hahaha ja, stil was ik zeker niet xD
But, ik ben gestopt en heb mijn account verwijderd, voor het geval je het nog niet wist :p
Anoniem
Straatmuzikant



Dat zou heel goed kunnen, ik was wel een beetje bekend daar, ja.

Ja, daar zag ik je soms wel voorbij komen!

Hahaha ja, stil was ik zeker niet xD
But, ik ben gestopt en heb mijn account verwijderd, voor het geval je het nog niet wist <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Oh haha wist ik niet! Ik speel zelf ook geen gSm meer, dus ja :p
Weronika
Karaoke-ster



yaoihandlover6969

Mooie naam x)

ikr eyebrows
Anoniem
Straatmuzikant



Vocaloid hiero
Anoniem
Straatmuzikant



yaoihandlover6969

Mooie naam x)

ikr eyebrows

Hahaha XD
Anoniem
Straatmuzikant



Vocaloid hiero

Ik dacht dat jij Joline was x)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste