Equinox schreef:
Nightcore schreef:
Equinox schreef:
Dat zou heel goed kunnen, ik was wel een beetje bekend daar, ja.
Ja, daar zag ik je soms wel voorbij komen!
Hahaha ja, stil was ik zeker niet xD
But, ik ben gestopt en heb mijn account verwijderd, voor het geval je het nog niet wist
