Desere schreef:
Oke thank you.. ps; i like your dress.
Lianne schreef:
Ja, maar die van het forum moet je er wel bij optellen.
Psychopath schreef:
Oh hahahahaa, dus het klopt dat ik maar 1 ei heb tot nu toe? En dat ik de tweede nu moet zoeken?
Lianne schreef:
Het 1e ei stond op het forum bij de themaweek, en het 3e ei moet je nu goed zoeken ^^
Het 1e ei stond op het forum bij de themaweek, en het 3e ei moet je nu goed zoeken ^^
Oh hahahahaa, dus het klopt dat ik maar 1 ei heb tot nu toe? En dat ik de tweede nu moet zoeken?

Ja, maar die van het forum moet je er wel bij optellen.
Oke thank you.. ps; i like your dress.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
?
?
