ikk schreef:
Ik doe nooit aan iets mee dus drm kijk ik daar nooit
audreykittycat schreef:
Ik had 2x meegedaan drm keek ik maar ja nix gewonnen
ikk schreef:
Ooooh, ik kijk daar normaal gesproken nooit.
audreykittycat schreef:
Heb je iets gwn op vp of niet
Heb je iets gwn op vp of niet
Ooooh, ik kijk daar normaal gesproken nooit.
Ik had 2x meegedaan drm keek ik maar ja nix gewonnen
Ik doe nooit aan iets mee dus drm kijk ik daar nooit


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


15
