Unashamed schreef: Ik betwijfel of dit tot de categorie "kopen" of "doneren" behoort, voor de OP. D:
ach, anders verplaatsen mods het wel
Account verwijderd
schreef:
Unashamed schreef:
Jasmijn schreef:
Unashamed schreef: Ik betwijfel of dit tot de categorie "kopen" of "doneren" behoort, voor de OP. D:
ach, anders verplaatsen mods het wel
Nee, ik bedoel voor het donatie topic. Onder de donateurs wordt wat verloot, maar ik betwijfel of ik dit een donatie vind.
ow zoo, nee dit is niet een donatie denk ik. Ze krijgen er wat van
Account verwijderd
schreef:
Unashamed schreef:
Jasmijn schreef:
Unashamed schreef: Nee, ik bedoel voor het donatie topic. Onder de donateurs wordt wat verloot, maar ik betwijfel of ik dit een donatie vind.
ow zoo, nee dit is niet een donatie denk ik. Ze krijgen er wat van
Ja daarom. o:
dus het valt onder kopen
Account verwijderd
schreef:
florrekexx schreef: Ik wil wel een forumplaatje! poppetje er niet op, naam: liefst gewoon Floor en voor de achtergrond iets simpel c: Ik zal je de cr nu meteen geven
Toppie !
Account verwijderd
schreef:
florrekexx schreef:
Jasmijn schreef:
florrekexx schreef: Ik wil wel een forumplaatje! poppetje er niet op, naam: liefst gewoon Floor en voor de achtergrond iets simpel c: Ik zal je de cr nu meteen geven