FABQUEEN schreef:
Oh morgen kan ik niet. Heb je voorbeeld? Anders laat je die ff zien, dan bespreken we een prijs en dan kan het gewoon als ik off ben. Niet zon heel groot probleem.
Zhanina schreef:
Ik wel, maar ik heb nu geen tijd morgen vroeg wel
Ik wel, maar ik heb nu geen tijd morgen vroeg wel

Oh morgen kan ik niet. Heb je voorbeeld? Anders laat je die ff zien, dan bespreken we een prijs en dan kan het gewoon als ik off ben. Niet zon heel groot probleem.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
maar ik heb wel al veel ervaring enzo anders maak ik de joue als voorbeeld en kun je nog kijken of je het mooi vindt 
maar ik heb wel al veel ervaring enzo anders maak ik de joue als voorbeeld en kun je nog kijken of je het mooi vindt