Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
to fab for you profiel
FABQUEEN
YouTube-ster



Ik wel, maar ik heb nu geen tijd morgen vroeg wel <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Oh morgen kan ik niet. Heb je voorbeeld? Anders laat je die ff zien, dan bespreken we een prijs en dan kan het gewoon als ik off ben. Niet zon heel groot probleem.
Zhanina
Karaoke-ster



Ik wel, maar ik heb nu geen tijd morgen vroeg wel <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Oh morgen kan ik niet. Heb je voorbeeld? Anders laat je die ff zien, dan bespreken we een prijs en dan kan het gewoon als ik off ben. Niet zon heel groot probleem.

ik heb er nu geen sad maar ik heb wel al veel ervaring enzo anders maak ik de joue als voorbeeld en kun je nog kijken of je het mooi vindt ;)
FABQUEEN
YouTube-ster



Ik wel, maar ik heb nu geen tijd morgen vroeg wel <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Oh morgen kan ik niet. Heb je voorbeeld? Anders laat je die ff zien, dan bespreken we een prijs en dan kan het gewoon als ik off ben. Niet zon heel groot probleem.

ik heb er nu geen sad maar ik heb wel al veel ervaring enzo anders maak ik de joue als voorbeeld en kun je nog kijken of je het mooi vindt <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Is goed, wil je gelijk een prijs? Of doen we dat d'rna? 
Zhanina
Karaoke-ster



Oh morgen kan ik niet. Heb je voorbeeld? Anders laat je die ff zien, dan bespreken we een prijs en dan kan het gewoon als ik off ben. Niet zon heel groot probleem.

ik heb er nu geen sad maar ik heb wel al veel ervaring enzo anders maak ik de joue als voorbeeld en kun je nog kijken of je het mooi vindt <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>

Is goed, wil je gelijk een prijs? Of doen we dat d'rna? 

D'rna ik moet kijken ook hoelang je eraan werkt en zo
FABQUEEN
YouTube-ster



ik heb er nu geen sad maar ik heb wel al veel ervaring enzo anders maak ik de joue als voorbeeld en kun je nog kijken of je het mooi vindt <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>

Is goed, wil je gelijk een prijs? Of doen we dat d'rna? 

D'rna ik moet kijken ook hoelang je eraan werkt en zo

Maar je kan het ook uitstellen en dan zeggen 'Ja ik deed er 15 dagen over dus wil 15 cr' bijvoorbeeld. Ik doe het echt op het profiel.
Zhanina
Karaoke-ster



Is goed, wil je gelijk een prijs? Of doen we dat d'rna? 

D'rna ik moet kijken ook hoelang je eraan werkt en zo

Maar je kan het ook uitstellen en dan zeggen 'Ja ik deed er 15 dagen over dus wil 15 cr' bijvoorbeeld. Ik doe het echt op het profiel.

Nee, ik maak het zowiezo in 1 uur maar ik moet kijken naar de moeilijkheidsgraad maar je bent niet meer dan 5cr kwijt hoor
FABQUEEN
YouTube-ster



D'rna ik moet kijken ook hoelang je eraan werkt en zo

Maar je kan het ook uitstellen en dan zeggen 'Ja ik deed er 15 dagen over dus wil 15 cr' bijvoorbeeld. Ik doe het echt op het profiel.

Nee, ik maak het zowiezo in 1 uur maar ik moet kijken naar de moeilijkheidsgraad maar je bent niet meer dan 5cr kwijt hoor

Is goed, doen we dan d'rna wel. Maar als het niet meer dan 7 word vind ik t goed xd
Zhanina
Karaoke-ster



Maar je kan het ook uitstellen en dan zeggen 'Ja ik deed er 15 dagen over dus wil 15 cr' bijvoorbeeld. Ik doe het echt op het profiel.

Nee, ik maak het zowiezo in 1 uur maar ik moet kijken naar de moeilijkheidsgraad maar je bent niet meer dan 5cr kwijt hoor

Is goed, doen we dan d'rna wel. Maar als het niet meer dan 7 word vind ik t goed xd

Zowiezo niet mail je me even de info ik moet zo off
FABQUEEN
YouTube-ster



Is goed.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: