Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
11 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Omg.
Anoniem
Wereldberoemd



We kennen je goed genoeg om te weten dat je niet random liefdesverklaringen gaat afleggen!! 

Ik ben al mijn hele leven verliefd.......... op de paashaas.

Well...bedrieg jij je man nu?! Wat moet Liam hier van denken, of moeten we de stamboom updaten?

Liam is gewoon de vader van mijn kinderen! De paashaas kon geen kinderen krijgen, vandaar!
Account verwijderd




Dat is mooi om te horen. <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
Ik hou ook van jou hoor.

En van mij dan? :C
Cinta
Landelijke ster



Ik ben al mijn hele leven verliefd.......... op de paashaas.

Well...bedrieg jij je man nu?! Wat moet Liam hier van denken, of moeten we de stamboom updaten?

Liam is gewoon de vader van mijn kinderen! De paashaas kon geen kinderen krijgen, vandaar!

Excuses excuses. Zo heb ik mijn kleinkinderen niet opgevoed! :cry2:
Anoniem
YouTube-ster



Well...bedrieg jij je man nu?! Wat moet Liam hier van denken, of moeten we de stamboom updaten?

Liam is gewoon de vader van mijn kinderen! De paashaas kon geen kinderen krijgen, vandaar!

Excuses excuses. Zo heb ik mijn kleinkinderen niet opgevoed! <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>

IDD
Cinta
Landelijke ster



ps jol nu is jouw kant van de familie mijn favoriet weer!!
Anoniem
Popster



Anoniem
YouTube-ster



ps jol nu is jouw kant van de familie mijn favoriet weer!!

YESH. en ilses kant is ook half dood toch
Anoniem
YouTube-ster



ps jol nu is jouw kant van de familie mijn favoriet weer!!

YESH. en ilses kant is ook half dood toch

Ja idd
Jesley is dood
ies
mir

ilse heeft geen kindern meer

MOEWHAHAH. ik ben beter in kinderen krijgen enz
Cinta
Landelijke ster



YESH. en ilses kant is ook half dood toch

Ja idd
Jesley is dood
ies
mir

ilse heeft geen kindern meer

MOEWHAHAH. ik ben beter in kinderen krijgen enz

Met je vervloekte man
Anoniem
YouTube-ster



Ja idd
Jesley is dood
ies
mir

ilse heeft geen kindern meer

MOEWHAHAH. ik ben beter in kinderen krijgen enz

Sws
je hebt mij en lisa duuuh

duhhhhhhhh
Anoniem
YouTube-ster



Anoniem
YouTube-ster



Btw Ilse is de enige, ook Gwen is dood.
[ja gwen was cés moeder en yol mijne]

Mijn helft leeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en sas heeft geen ouders meer arm schaap
Cinta
Landelijke ster




Ils heeft enkel haar man nog, nja nu niet meer, arme stakker
Anoniem
YouTube-ster



Ja idd
Jesley is dood
ies
mir

ilse heeft geen kindern meer

MOEWHAHAH. ik ben beter in kinderen krijgen enz

Met je vervloekte man

eheheheh
Anoniem
YouTube-ster



Yol jij hebt perf kinderkrijg buik! & ik dus ook want heb ik van jou geerfd & elle ook
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste