Roseberry schreef:
Liam is gewoon de vader van mijn kinderen! De paashaas kon geen kinderen krijgen, vandaar!
TaylorSwift schreef:
Well...bedrieg jij je man nu?! Wat moet Liam hier van denken, of moeten we de stamboom updaten?
Ilse schreef:
Ik ben al mijn hele leven verliefd.......... op de paashaas.
TaylorSwift schreef:
We kennen je goed genoeg om te weten dat je niet random liefdesverklaringen gaat afleggen!!
We kennen je goed genoeg om te weten dat je niet random liefdesverklaringen gaat afleggen!!
Ik ben al mijn hele leven verliefd.......... op de paashaas.
Well...bedrieg jij je man nu?! Wat moet Liam hier van denken, of moeten we de stamboom updaten?
Liam is gewoon de vader van mijn kinderen! De paashaas kon geen kinderen krijgen, vandaar!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20




