Cindy schreef:
HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.
Amicizia schreef:
aww ;c vind dat niet oud hoor
heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D
Cindy schreef:
21
Oude taart i know. ;c
Amicizia schreef:
hoho wacht madam <.< hoe jong ben je nu? c;
hoho wacht madam <.< hoe jong ben je nu? c;
21
Oude taart i know. ;caww ;c vind dat niet oud hoor

heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D
HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


21
