Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Jamie aka J21!!!!!
Anoniem
Queen of Queens



hoho wacht madam <.< hoe jong ben je nu? c;

21<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'> Oude taart i know. ;c

aww ;c vind dat niet oud hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>
heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D

HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.:$
Anoniem
Wereldberoemd



h bday

c;
Anoniem
Wereldberoemd



21<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'> Oude taart i know. ;c

aww ;c vind dat niet oud hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>
heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D

HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

en van mij wel dus blazen maar
Account verwijderd




FELI JAMIE
Anoniem
Wereldberoemd



FELI JAMIE

braaf
Desere
Landelijke ster



WAAROM HAD IK NIET ZO MOOIE TEKENING GISTEREN TOEN IK JARIG WAS? JANK.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_cry.png' alt=':cry2:'>'>'>

OMDAT IK NIET WISTEN JIJ GISTEREN JARIG WAS ;c

Dat taartje leek me duidelijk HAHAHAH maar oke maak niks uit had wel zo mooi tekening gewild maar ja pech voor mijn. XD

Desere
Landelijke ster



21<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'> Oude taart i know. ;c

aww ;c vind dat niet oud hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>
heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D

HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Anoniem
Wereldberoemd



aww ;c vind dat niet oud hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>
heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D

HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>


Desere
Landelijke ster



HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>



*blaast* yes yes yes heb ik toch nog een taart uitgeblazen.. Wel 2 dagen te laat, maar beter laat als nooit :$
Anoniem
Queen of Queens



aww ;c vind dat niet oud hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>'>'>
heb je meer kaarsjes om uit te blazen ;3
ik mail je even ;D

HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

en van mij wel dus blazen maar

HAHAHAHAHHAHA

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... NEE LUKT NIET NOG STEEDS AAN. ;C
Desere
Landelijke ster



HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

en van mij wel dus blazen maar

HAHAHAHAHHAHA

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... NEE LUKT NIET NOG STEEDS AAN. ;C

Mama.. harder blazen!!
Anoniem
Queen of Queens



en van mij wel dus blazen maar

HAHAHAHAHHAHA

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... NEE LUKT NIET NOG STEEDS AAN. ;C

Mama.. harder blazen!!

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF........... *HAPT NAAR LUCHT* NEE WERKT NOG NIET.
Anoniem
Wereldberoemd



HAHAHAHAH ik krijg nooit een taart om uit te blazen.<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

en van mij wel dus blazen maar

HAHAHAHAHHAHA

PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... NEE LUKT NIET NOG STEEDS AAN. ;C

*geeft haar droger*
Anoniem
Wereldberoemd



hh jamie
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Thanks sweety <3
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste