Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Nieuwe blog!
Anoniem
Internationale ster



Is dat duur? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Ik heb geen steam dus geen idee haha maar volgens mij was het spel rond de 10 dollar (:

Dat valt mee ongeveer 8 euro dus <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

haha kan wel ja! ^^
Anoniem
Internationale ster



Is dat duur? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Ik heb geen steam dus geen idee haha maar volgens mij was het spel rond de 10 dollar (:

Dat valt mee ongeveer 8 euro dus <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Hij is blijkbaar 7.90 euro haha
http://store.steampowered.com/search/?snr=1_4_4__12&term=the+path
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb geen steam dus geen idee haha maar volgens mij was het spel rond de 10 dollar (:

Dat valt mee ongeveer 8 euro dus <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Hij is blijkbaar 7.90 euro haha
store.steampowered.com/search/?snr=1_4_4__12&term=the+path

Als ik weer geld heb, ga ik hem kopen :d
Anoniem
Internationale ster



Dat valt mee ongeveer 8 euro dus <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Hij is blijkbaar 7.90 euro haha
store.steampowered.com/search/?snr=1_4_4__12&term=the+path

Als ik weer geld heb, ga ik hem kopen <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Woohoo ^^
Anoniem
Internationale ster



Jullie moeten ook reageren daar :c :c :c
Anoniem
Internationale ster



Jullie moeten ook reageren daar :c :c :c

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: