schreef:
niet er staat ''ik stop'' NOEP
Ilse schreef:
Omdat je zegt dat je stopt met VP.
Alles wat met VP te maken heeft hoort bij game!
En no way ik ben geen noob, maar een noep! tssssss
Naya schreef:
hoezo game
ik stop met ademen bedoelde ik
niet met vp
wtf
NOOB MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ilse schreef:
Gelukkig maar! <3
-----------------> Game
Maar Wout srsly? Plaats je topics een keer goed!
Gelukkig maar! <3
-----------------> Game
Maar Wout srsly? Plaats je topics een keer goed!

hoezo game
ik stop met ademen bedoelde ik
niet met vp
wtf
NOOB MOD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Omdat je zegt dat je stopt met VP.
Alles wat met VP te maken heeft hoort bij game!
En no way ik ben geen noob, maar een noep! tssssss
niet er staat ''ik stop'' NOEP


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18