Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Ik ben er weer!
Anoniem
Karaoke-ster



Ugh, mensen kunnen echt zo belachelijk reageren. Je bent hier altijd welkom Rachel! c:
Marissa
Internationale ster



Maar goed ja, welkom terug! Mij lijk je juist wel een leuk iemand, zin om een keertje te mailen? :3
Hypocrates
Karaoke-ster



welkommmmmmmmmmm

al is het maar net hoe je je daar gedraagt op gsm want als je gewoon normaal doet doen ze niet zomaar zo?? hier is het gewoon het zelfde.
Anoniem
Playback-ster



Ik zit gewoon half te janken, maargoed. Ben weer terug!

Dat hoeft echt niet schat <3 ik hoop dat je hier wel een leuke tijd hebt xxxxxx je vriendje Ik hou van jou (l)
Anoniem
YouTube-ster



We missed you c;
Tim
Wereldberoemd



En jij bent...? :$
Anoniem
Playback-ster



En jij bent...? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Oude mod van Virtual popstar :) (Rocking Toitlet)
Account verwijderd




En jij bent...? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ze is een oldie :p Ex nt-er en ex-moderator
Tim
Wereldberoemd



Welke/?

nl.gosupermodel.com/community/forum_thread.jsp?id=20932282

gelezen-> wtf mensen doe ff normaal ofzo O-o
Tim
Wereldberoemd



En jij bent...? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Ze is een oldie <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Ex nt-er en ex-moderator

ow, dan kan ik haar nog wel vaag ofzo.
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



Welcome back ♥
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: