Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Wie kent mij nog?
Anoniem
YouTube-ster



Ja duhh

JOLINEEEEEEEEEE
je hebt je naam veranderd.... ;o

HAHAH jup xd
Anoniem
Straatmuzikant



Iemand. No kidding. Gewoon >.>

Weet je mijn rl naam?

Weet ik niet ;___; Ik herken je, ik ken je niet persoonlijk.

Okay.
Anoniem
Straatmuzikant



Ja duhh

JOLINEEEEEEEEEE
je hebt je naam veranderd.... ;o

HAHAH jup xd

Swag.
Ligeia
Wereldberoemd



Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest
Fame
Internationale ster



Ja want jij bent ook Lady Gaga fan AHAHAHA
Anoniem
Straatmuzikant



Ja want jij bent ook Lady Gaga fan AHAHAHA

Jaaa duhhhh <3
Anoniem
Straatmuzikant



Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest

1/2 maanden... denk ik... miss langer idk ik leefde de laatste tijd echt in een waas srsly, ik weet niet hoe lang, ik let nooit op de tijden en datums HAHAH
Anoniem
Straatmuzikant



Ja, ik ken je nog wel.

Vriendin van Sterre rt?

Vriendin en nicht van Sterre. 
Anoniem
Popster



Jep, van de meeting (;
Ligeia
Wereldberoemd



Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest

1/2 maanden... denk ik... miss langer idk ik leefde de laatste tijd echt in een waas srsly, ik weet niet hoe land, ik let nooit op de tijden en datums HAHAH

herkenbaar
Anoniem
Straatmuzikant



Jep, van de meeting (;

Damn it ook al iemand die zn naam heeft veranderd...
Ben je Danique of uh Fabiene? 
Anoniem
Straatmuzikant



Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest

1/2 maanden... denk ik... miss langer idk ik leefde de laatste tijd echt in een waas srsly, ik weet niet hoe land, ik let nooit op de tijden en datums HAHAH

herkenbaar

>.<
Anoniem
Popster



Jep, van de meeting (;

Damn it ook al iemand die zn naam heeft veranderd...
Ben je Danique of uh Fabiene? 

Fabienne haha, Danique heet nu MakerDanique
Anoniem
Straatmuzikant



Vriendin van Sterre rt?

Vriendin en nicht van Sterre. 

Waarom was je voor 1/2 maanden onactief?

Het ging best slecht op school en wou voor het 3e rapport mijn punten ophalen en omdat ik gewoon geen tijd meer had... :$
Anoniem
Straatmuzikant



Jep, van de meeting (;

Damn it ook al iemand die zn naam heeft veranderd...
Ben je Danique of uh Fabiene? 

Fabienne haha, Danique heet nu MakerDanique

Okay, pfffffff al die namen die ik weer opnieuw moet gaan onthouden .-.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste