xNoa schreef: Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest
1/2 maanden... denk ik... miss langer idk ik leefde de laatste tijd echt in een waas srsly, ik weet niet hoe lang, ik let nooit op de tijden en datums HAHAH
xNoa schreef: Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest
1/2 maanden... denk ik... miss langer idk ik leefde de laatste tijd echt in een waas srsly, ik weet niet hoe land, ik let nooit op de tijden en datums HAHAH
xNoa schreef: Wow, hoelang ben je eigelijk weg geweest
1/2 maanden... denk ik... miss langer idk ik leefde de laatste tijd echt in een waas srsly, ik weet niet hoe land, ik let nooit op de tijden en datums HAHAH