Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik ben nieuw :)
Anoniem
YouTube-ster



Welkom~

De voornaamste bezigheid van VP spelers is mij aanbidden.

Verder kan je spelletjes doen , fans verdienen en je garderobe uitbreiden.. maar het leukste is toch gewoon het forum c:

Ja vooral dat aanbidgedeelte xd
Tsunami
Straatmuzikant



Welkom~

De voornaamste bezigheid van VP spelers is mij aanbidden.

Verder kan je spelletjes doen , fans verdienen en je garderobe uitbreiden.. maar het leukste is toch gewoon het forum c:

Ik ken je niet dus.. waarom zou ik je aanbidden 
Tim
Wereldberoemd



Dus ik moet ruzie gaan maken.. voor de lol? Okee ik vind t goed 

Doe met mij en Tim pls, we hebben het nodig....

Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

nee niet vechten, een bitchfight, vechten met woorden dus. wie maakt de topic aan? :d
ikk
YouTube-ster



Dus ik moet ruzie gaan maken.. voor de lol? Okee ik vind t goed 

Doe met mij en Tim pls, we hebben het nodig....

Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

OMG, NOEP!1!1!1!
Tsunami
Straatmuzikant



Doe met mij en Tim pls, we hebben het nodig....

Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

nee niet vechten, een bitchfight, vechten met woorden dus. wie maakt de topic aan? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Jij
ikk
YouTube-ster



Doe met mij en Tim pls, we hebben het nodig....

Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

nee niet vechten, een bitchfight, vechten met woorden dus. wie maakt de topic aan? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

iKIKIKIKIKIKIKIIKIKIKIKIKIK
Tsunami
Straatmuzikant



Doe met mij en Tim pls, we hebben het nodig....

Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

OMG, NOEP!1!1!1!

JE BENT ZELF NOEP OMGGG !!!!!!!!!!11
ikk
YouTube-ster



Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

OMG, NOEP!1!1!1!

JE BENT ZELF NOEP OMGGG !!!!!!!!!!11

Oowh, maai, kot. Hoe kom yjij pij tat ick pen noep?!
Tsunami
Straatmuzikant



OMG, NOEP!1!1!1!

JE BENT ZELF NOEP OMGGG !!!!!!!!!!11

Oowh, maai, kot. Hoe kom yjij pij tat ick pen noep?!

Er hangd un dooie pop aan ju hant !!!!!!! Noep alurtt !!!!!!
Tim
Wereldberoemd



Kom vechten dan woot OMKAD HYVES SMILEYS

nee niet vechten, een bitchfight, vechten met woorden dus. wie maakt de topic aan? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Jij

Nee? Õ-o ik ga geen moeite doen hoor xd
ikk
YouTube-ster



JE BENT ZELF NOEP OMGGG !!!!!!!!!!11

Oowh, maai, kot. Hoe kom yjij pij tat ick pen noep?!

Er hangd un dooie pop aan ju hant !!!!!!! Noep alurtt !!!!!!

Taat ies my foetoepop tie yck gepruick foor yjij!!!!!
Tsunami
Straatmuzikant



nee niet vechten, een bitchfight, vechten met woorden dus. wie maakt de topic aan? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>'>

Jij

Nee? Õ-o ik ga geen moeite doen hoor xd

Ik ook niet hoor O.o
ikk
YouTube-ster



Jij

Nee? Õ-o ik ga geen moeite doen hoor xd

Ik ook niet hoor O.o

Ik wel ^_^
Tsunami
Straatmuzikant



Oowh, maai, kot. Hoe kom yjij pij tat ick pen noep?!

Er hangd un dooie pop aan ju hant !!!!!!! Noep alurtt !!!!!!

Taat ies my foetoepop tie yck gepruick foor yjij!!!!!

Dat is nie liev !!!!!
Tim
Wereldberoemd



Jij

Nee? Õ-o ik ga geen moeite doen hoor xd

Ik ook niet hoor O.o

Ikk maakt het wel aan
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste