ScareZone schreef:
Ik doe alleen battle en optredens.
Tim schreef:
ik doe altijd veel battle's enzo, en veel stemlink klikjes.
AsiaMania schreef:
Ja klopt, maar veel scheelt het niet haha en aan reclame campagnes doe ik ook nooit.
bewitched schreef:
Jij wel, hoe hoger je komt hoe meer fans je verdient met iets hè.
Jij wel, hoe hoger je komt hoe meer fans je verdient met iets hè.
Ja klopt, maar veel scheelt het niet haha en aan reclame campagnes doe ik ook nooit.

ik doe altijd veel battle's enzo, en veel stemlink klikjes.
Ik doe alleen battle en optredens.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19
11.184.079