Mylimasis schreef:
;-;
Bram schreef:
..ik had hem geraden
Mylimasis schreef:
aangezien niemand hem ooit geraden heeft heb je geen recht mij dom te noemen ;sss
Natasja schreef:
waaaa dom.
waaaa dom.
aangezien niemand hem ooit geraden heeft heb je geen recht mij dom te noemen ;sss
..ik had hem geraden
;-;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
