Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik maak FORUMPLAATJES want ik verveel me.....
Anoniem
Straatmuzikant



gedaan

thx
Account verwijderd




maar bij profielijnstellingen waar kan je hem plaatsen
Ralsei
Internationale ster



hoe heet dat nieuwe programma?
Account verwijderd




gedaan

thx

maar ik heb dat plaatje waar kan ik het plaatsen
Anoniem
Straatmuzikant



maar bij profielijnstellingen waar kan je hem plaatsen

Bij forum afbeelding:

De 5e vraag. daar moet je de link achter plakken.
Account verwijderd




maar of hij is te groot of hij pakt hem neit
Anoniem
Straatmuzikant



hoe heet dat nieuwe programma?

Dat zeg ik liever niet, want straks gaan andere mensen dat programma ook gebruiken enzo.
Ralsei
Internationale ster



hoe heet dat nieuwe programma?

Dat zeg ik liever niet, want straks gaan andere mensen dat programma ook gebruiken enzo.

Mail het me ik ga toch geen forum plaatjes maken dat is stomen te veel werk
Account verwijderd




help het lukt niet
Anoniem
Straatmuzikant



hoe heet dat nieuwe programma?

Dat zeg ik liever niet, want straks gaan andere mensen dat programma ook gebruiken enzo.

Mail het me ik ga toch geen forum plaatjes maken dat is stomen te veel werk

Nee.
Ralsei
Internationale ster



Dat zeg ik liever niet, want straks gaan andere mensen dat programma ook gebruiken enzo.

Mail het me ik ga toch geen forum plaatjes maken dat is stomen te veel werk

Nee.

waarom niet?
Anoniem
Straatmuzikant



help het lukt niet

zit je bij profiel instellingen?
dan de 5e regel.
Anoniem
Straatmuzikant



Mail het me ik ga toch geen forum plaatjes maken dat is stomen te veel werk

Nee.

waarom niet?

Omdat ik het niet wil.
Ralsei
Internationale ster



Nee.

waarom niet?

Omdat ik het niet wil.

Maar ik gebruik  dat soort programma's alleen voor privé gebruik... sad
Account verwijderd




Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste