Tim schreef:
Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.
Thrandy schreef:
Dus het gaat puur om de badge dan?
Tim schreef:
Ik ga voor een 5e badge
Ik ga voor een 5e badge

Dus het gaat puur om de badge dan?
Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


22



