Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Ik zou eigenlijk net zo graag in het NT
Tim
Wereldberoemd



Ik ga voor een 5e badge <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Dus het gaat puur om de badge dan? 

Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ga voor een 5e badge <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Dus het gaat puur om de badge dan? 

Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.

Maar dan lijkt het alsof je het wel enkel puur voor de badge doet omdat je het daarom wilt zien en niet omdat je de functie(welke functie het dan ook is) graag wilt uitvoeren.
Account verwijderd




Dus het gaat puur om de badge dan? 

Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.

Maar dan lijkt het alsof je het wel enkel puur voor de badge doet omdat je het daarom wilt zien en niet omdat je de functie(welke functie het dan ook is) graag wilt uitvoeren.

:#
Tim
Wereldberoemd



Dus het gaat puur om de badge dan? 

Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.

Maar dan lijkt het alsof je het wel enkel puur voor de badge doet omdat je het daarom wilt zien en niet omdat je de functie(welke functie het dan ook is) graag wilt uitvoeren.

Dat ook, ik heb nooit gezegd dat het mij alleen om de badge gaat. Jouw opvatting is volgensmij iets anders dan wat er staat.
Thrandy
Karaoke-ster



Nee? Het lijkt me gewoon leuk om een keer te zien dat mijn naam + badges te lang is voor 1 regel.

Maar dan lijkt het alsof je het wel enkel puur voor de badge doet omdat je het daarom wilt zien en niet omdat je de functie(welke functie het dan ook is) graag wilt uitvoeren.

Dat ook, ik heb nooit gezegd dat het mij alleen om de badge gaat. Jouw opvatting is volgensmij iets anders dan wat er staat.

Nee dat snap ik maar ZO KOMT HET OVER, omdat je het puur alleen maar wilt omdat je naam dan te lang is voor 1 regel en niet perse, want dat heb je niet gezegd, omdat de functie je dan leuk lijkt. Het enige wat je zei is dat je het wilt zodat je naam te lang is... Dus dan moet je het duidelijker zeggen want anders dan dit kan je het dan niet echt opvatten.
Tim
Wereldberoemd



Maar dan lijkt het alsof je het wel enkel puur voor de badge doet omdat je het daarom wilt zien en niet omdat je de functie(welke functie het dan ook is) graag wilt uitvoeren.

Dat ook, ik heb nooit gezegd dat het mij alleen om de badge gaat. Jouw opvatting is volgensmij iets anders dan wat er staat.

Nee dat snap ik maar ZO KOMT HET OVER, omdat je het puur alleen maar wilt omdat je naam dan te lang is voor 1 regel en niet perse, want dat heb je niet gezegd, omdat de functie je dan leuk lijkt. Het enige wat je zei is dat je het wilt zodat je naam te lang is... Dus dan moet je het duidelijker zeggen want anders dan dit kan je het dan niet echt opvatten.

Nou sorry dan, mijn verwoording is nooit echt goed geweest.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik ga voor een 5e badge <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Wauw dit is kinda zielig.
Lefacumis
Wereldberoemd



Ik zou graag yt'er willen worden, ik vind video's maken leuk. ^-^

Oewh ben je al klaar met je solli?
Thrandy
Karaoke-ster



hh
Anoniem
Wereldberoemd



Jammer dat je daarvoor goede lay-outs moet kunnen maken.
Thrandy
Karaoke-ster



Jammer dat je daarvoor goede lay-outs moet kunnen maken.

Gelukkig bestaat er ook nog iets als oefenen.
Anoniem
Wereldberoemd



Jammer dat je daarvoor goede lay-outs moet kunnen maken.

Gelukkig bestaat er ook nog iets als oefenen.

Veel oefenen dan ;)
Thrandy
Karaoke-ster



Jammer dat je daarvoor goede lay-outs moet kunnen maken.

Ergens wel normaal ook, maar je kan ook oefenen? Toch? <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

En zo slecht zijn mijn lay-outs nou ook weer niet, maar ja ze mag me gewoon niet dus ze moet altijd wat zeggen op mij. 
Thrandy
Karaoke-ster



Jammer dat je daarvoor goede lay-outs moet kunnen maken.

Gelukkig bestaat er ook nog iets als oefenen.

Veel oefenen dan <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

Je doet nu net of mijn lay-outs echt bagger zijn, maar dat valt nou ook wel weer mee. Dat je me niet mag hoeft niet te zeggen dat je me overal maar af moet kraken.
Lefacumis
Wereldberoemd



Jammer dat je daarvoor goede lay-outs moet kunnen maken.

Ik kan het wel oke denk ik.. :X
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste