Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
hoeveel procent
Anoniem
Minister of Pop



150.000
0%
 
500.000

heeei je bent level up

Jaaaa dankzij Fabienne, ze wou mij helpen door een battle te spelen :)
Account verwijderd




150.000
0%
 
500.000

heeei je bent level up

Jaaaa dankzij Fabienne, ze wou mij helpen door een battle te spelen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

hahaha
ja mag mij ookdaarvoor vragen hoor :)
Anoniem
Minister of Pop



heeei je bent level up

Jaaaa dankzij Fabienne, ze wou mij helpen door een battle te spelen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

hahaha
ja mag mij ookdaarvoor vragen hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Haha, jij mij ook!
Account verwijderd




Jaaaa dankzij Fabienne, ze wou mij helpen door een battle te spelen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

hahaha
ja mag mij ookdaarvoor vragen hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Haha, jij mij ook!

okeei!
als je btw niet online bent.. mag ik je dan zelf accepteren?
Anoniem
Minister of Pop



hahaha
ja mag mij ookdaarvoor vragen hoor <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Haha, jij mij ook!

okeei!
als je btw niet online bent.. mag ik je dan zelf accepteren?

Ja, tuurlijk!
duckface
Playback-ster



Idk en Idc, xd ben de laatste tijd zoveel fans kwijt geraakt omdat ik geen beveiliging had en niet online kwam en ik heb geen zin ze terug te verdienen.
Anoniem
YouTube-ster



150.000
96%
 
500.000
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: