Carolynn schreef:
allemaal jouw schuld Simone D=
Unashamed schreef:
Omg Karen, jou heb ik lang niet meer gesproken!
Carolynn schreef:
iedereen is zenuwachtig, ^^
Gelukkig ben ik nu met iemand aan het mailen xD beetje van me af schrijven
iedereen is zenuwachtig, ^^
Gelukkig ben ik nu met iemand aan het mailen xD beetje van me af schrijven
Omg Karen, jou heb ik lang niet meer gesproken!
allemaal jouw schuld Simone D=


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19