Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
ik verveel me dus ik TRUTH en STYLE mensen.
Anoniem
Straatmuzikant



Beide!

Mm, ik ken je niet goed maar je lijkt me een aardig persoon


~ik ga je stylen
 
Anoniem
Straatmuzikant



Truth meh o3o

omg ;3;
i like youuuuuuu gurlllllll
Anoniem
Straatmuzikant



Trutheeen

Eerlijk gezegd vind je een heel erg overdreven persoon ;s
Anoniem
Straatmuzikant



truthhh meeeee

you're funny.
Anoniem
Straatmuzikant



aaah omg een truth zou wel heel leuk zijn qq

i kinda like you
Anoniem
Straatmuzikant



Gestyled en truth xx

Anoniem
Straatmuzikant



Beide!

maar jij ziet er al leuk uit :3
Anoniem
Straatmuzikant



Stylen en truth C:

Ik ken je niet

Stylen:
Chaneletje
Karaoke-ster



Style me <3
Shots
YouTube-ster



Beide!

maar jij ziet er al leuk uit :3

Haha dankje.
Anoniem
Straatmuzikant



Trutheeen

Eerlijk gezegd vind je een heel erg overdreven persoon ;s

Zou ik mogen weten waarom je dat vindt? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Nou ik vind persoonlijk, dat je altijd zo overdreven aardig doet en daar kan ik niet tegen.
Maar waarschijnlijk ligt dit aan mij, dus sorry.
bewitched
Internationale ster



doe maar. ^w^
Anoniem
Straatmuzikant



doe maar. ^w^

Jij bent echt té lief :'3
Anoniem
Straatmuzikant



Zou ik mogen weten waarom je dat vindt? <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

Nou ik vind persoonlijk, dat je altijd zo overdreven aardig doet en daar kan ik niet tegen.
Maar waarschijnlijk ligt dit aan mij, dus sorry.

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor, maybe ben je het gewoon niet gewend. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ja dat kan ook, haha. 
Anoniem
Wereldberoemd



^-^
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste