SLOEBER schreef:
dat heb ik ook
Chayen schreef:
Oja HAHHA
Zhanina schreef:
Je krijgt een pt badge als er 10 spelers door jou zijn ik heb er 9
+ kijk dan: wanneer nog 5 vrienden zich registreren via jouw stemlink!
Ik heb er toch 9
Chayen schreef:
Misschien moet je Lianne mailen?
Misschien moet je Lianne mailen?
Je krijgt een pt badge als er 10 spelers door jou zijn ik heb er 9

+ kijk dan: wanneer nog 5 vrienden zich registreren via jouw stemlink!
Ik heb er toch 9
Oja HAHHA

dat heb ik ook


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20