Chayen schreef:
Idk!
bayani schreef:
en wat nou je wordt manager en dan haal je queeng of pop en dan is je manager afgelopen krijg je dan de titel queeng of pop dan niet
en wat nou je wordt manager en dan haal je queeng of pop en dan is je manager afgelopen krijg je dan de titel queeng of pop dan niet
Idk!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19