Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Kom 500pd fc meedoen n_n
Anoniem
Straatmuzikant



Nog een keer ? :)
Account verwijderd




Ja(:
Account verwijderd




Ik moet telkens hele looks bij elkaar kopen xd nja komt mn gb eens een beetje vol hahaha
Anoniem
Straatmuzikant



kan ik nog mee doen?

Account verwijderd




kan ik nog mee doen?


Ja zeker(: er moeten nu nog 4 bij
Anoniem
Straatmuzikant



okki :)


mijn look is ook niet moi hoor xd

Anoniem
Straatmuzikant



Ik moet telkens hele looks bij elkaar kopen xd nja komt mn gb eens een beetje vol hahaha

;o
Account verwijderd




Ik moet telkens hele looks bij elkaar kopen xd nja komt mn gb eens een beetje vol hahaha

;o

gelukkig kun je dr nog wat mee winnen om nieuwe dingen van te kopen xd
Anoniem
Straatmuzikant



Ik moet telkens hele looks bij elkaar kopen xd nja komt mn gb eens een beetje vol hahaha

;o

gelukkig kun je dr nog wat mee winnen om nieuwe dingen van te kopen xd

Haha, idd. Ik kan jammer genoeg niets kopen, money is op ;c
Anoniem
Straatmuzikant



;o

gelukkig kun je dr nog wat mee winnen om nieuwe dingen van te kopen xd

Haha, idd. Ik kan jammer genoeg niets kopen, money is op ;c

mijne ook O: sad
Anoniem
Straatmuzikant



Ik doe mee, omdat ik het heel hard kan gebruiken. ^^ 
Account verwijderd




;o

gelukkig kun je dr nog wat mee winnen om nieuwe dingen van te kopen xd

Haha, idd. Ik kan jammer genoeg niets kopen, money is op ;c

Ik heb ook niet echt heel veel haha   2.668,-
Anoniem
Straatmuzikant



Ik doe mee, omdat ik het heel hard kan gebruiken. ^^ 

jij hebt mooiere klerden dan mijn ik ga het aan me mentor geven omdat dan gaat ze het ruilen voor credits voor mij 
Anoniem
Straatmuzikant



 101,-        dit heb ik
Anoniem
Straatmuzikant



Ik doe mee, omdat ik het heel hard kan gebruiken. ^^ 

jij hebt mooiere klerden dan mijn ik ga het aan me mentor geven omdat dan gaat ze het ruilen voor credits voor mij 

awh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste