Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
21 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste
Poll: hh?
Sponsor Ryuzaki, win tekening!
RockingToilet
YouTube-ster



Als ik win ga ik gillen!
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ben nu iedereen op de lijst aan het zetten ^^
Anoniem
Wereldberoemd



Ik wou jou al sponsoren, maar was nog aan het twijfelen, heb het nu toch wel gedaan. :3
Anoniem
Queen of Queens



OMG HALLO ik had er nu 1 gratis kunnen krijgen met andere woorden ipv 350000 pd moeten betalen.
Anoniem
Straatmuzikant



Zuww tot hier staat iedereen nu op de lijst. c:
Anoniem
Straatmuzikant



OMG HALLO ik had er nu 1 gratis kunnen krijgen met andere woorden ipv 350000 pd moeten betalen.

Ahahaha je bood t er zelf voor en we waren nog tot 20.000 gezakt right? cool
Anoniem
Queen of Queens



OMG HALLO ik had er nu 1 gratis kunnen krijgen met andere woorden ipv 350000 pd moeten betalen.

Ahahaha je bood t er zelf voor en we waren nog tot 20.000 gezakt right? cool

Het gaat om het principe HAHAHAHAHA maak een 2de oke? sad

Omg maar ik vind het lullig tegen over judith dan. sad
Anoniem
Straatmuzikant



OMG HALLO ik had er nu 1 gratis kunnen krijgen met andere woorden ipv 350000 pd moeten betalen.

Ahahaha je bood t er zelf voor en we waren nog tot 20.000 gezakt right? cool

Het gaat om het principe HAHAHAHAHA maak een 2de oke? sad

Omg maar ik vind het lullig tegen over judith dan. sad

Als je wint hehe c:

Nah je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt, maar ik zou je steun erg waarderen~
Anoniem
Queen of Queens



Ahahaha je bood t er zelf voor en we waren nog tot 20.000 gezakt right? cool

Het gaat om het principe HAHAHAHAHA maak een 2de oke? sad

Omg maar ik vind het lullig tegen over judith dan. sad

Als je wint hehe c:

Nah je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt, maar ik zou je steun erg waarderen~

Daarom stem ik op geen van beiden ik wil niet kiezen tussen jullie snap je? sad
Anoniem
Straatmuzikant



Het gaat om het principe HAHAHAHAHA maak een 2de oke? sad

Omg maar ik vind het lullig tegen over judith dan. sad

Als je wint hehe c:

Nah je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt, maar ik zou je steun erg waarderen~

Daarom stem ik op geen van beiden ik wil niet kiezen tussen jullie snap je? sad

Naww ahaha je bent te lief x)


Stem maar op Judith dan c:
Anoniem
Queen of Queens



Als je wint hehe c:

Nah je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt, maar ik zou je steun erg waarderen~

Daarom stem ik op geen van beiden ik wil niet kiezen tussen jullie snap je? sad

Naww ahaha je bent te lief x)


Stem maar op Judith dan c:

Nee nee ik stem echt niet. Ook niet als de ene zegt dat ik het mag ik ga niet kiezen echt  niet. 
Lefacumis
Wereldberoemd



Dus als ik je sponser krijg ik een tekening
Anoniem
Straatmuzikant



Dus als ik je sponser krijg ik een tekening

Dan maak je kans op een tekening ja c:
Anoniem
Straatmuzikant



c:
Cheiloproclitic
Straatmuzikant



hh
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: | Volgende | Laatste