Ryuzaki schreef:
Cindy schreef:
Ryuzaki schreef:
Als je wint hehe c:
Nah je moet niets doen waar je je niet goed bij voelt, maar ik zou je steun erg waarderen~
Daarom stem ik op geen van beiden ik wil niet kiezen tussen jullie snap je?

Naww ahaha je bent te lief x)
Stem maar op Judith dan c: