Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
Eerste design filmpje is klaar!
RockingToilet
YouTube-ster



Hij crasht bij mij steeds.
Marissa
Internationale ster



Hij crasht bij mij steeds.

Hoe bedoel je crasht?
RockingToilet
YouTube-ster



Hij crasht bij mij steeds.

Hoe bedoel je crasht?

Dan start hij, na 3 seconde een flikkerend beeld etc.
Marissa
Internationale ster



Hij crasht bij mij steeds.

Hoe bedoel je crasht?

Dan start hij, na 3 seconde een flikkerend beeld etc.

Hmm, dat heb ik niet o-o
Thrandy
Karaoke-ster



Ahahaha okay, maar toch wil ik het ff gelijk hebben XD

Snap ik.. haha.

Want like, ik had er een tekst in gegooid wanneer ik hem doorzichtig maakte en je de borsten zag, stond eronder zo van: BEEEEUUUWBS
En ja, het is toch wel leuk als die gelijk loopt XD

Haha
RockingToilet
YouTube-ster



Hoe bedoel je crasht?

Dan start hij, na 3 seconde een flikkerend beeld etc.

Hmm, dat heb ik niet o-o

Het is gestopt!
Thrandy
Karaoke-ster



Hij crasht bij mij steeds.

Hoe bedoel je crasht?

Dan start hij, na 3 seconde een flikkerend beeld etc.

Dat heb ik niet haha.
Marissa
Internationale ster



Dan start hij, na 3 seconde een flikkerend beeld etc.

Hmm, dat heb ik niet o-o

Het is gestopt!

Yeeuuuh
Marissa
Internationale ster



;_;
Thrandy
Karaoke-ster



dan ga ik maar even een hemdje ontwerpen............... lol............
Marissa
Internationale ster



dan ga ik maar even een hemdje ontwerpen............... lol............

Ik ben bezig met schrijven btw woot
Thrandy
Karaoke-ster



dan ga ik maar even een hemdje ontwerpen............... lol............

Ik ben bezig met schrijven btw woot

yay

t lukt me niet

k word er chagrijnig van

dus k stop maar

hh
Marissa
Internationale ster



dan ga ik maar even een hemdje ontwerpen............... lol............

Ik ben bezig met schrijven btw woot

yay

t lukt me niet

k word er chagrijnig van

dus k stop maar

hh

Blijven proberen ;)
Thrandy
Karaoke-ster



Ik ben bezig met schrijven btw woot

yay

t lukt me niet

k word er chagrijnig van

dus k stop maar

hh

Blijven proberen <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>

ja doe ik ook maar k heb hierin altijd weinig geduld HAHAHAHAH gosh misschien later nog eens proberen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: