Anke schreef:
April moet ook nog filmpjes bekijken.
Perfectly schreef:
Vanavond nog niet helaas. We willen nog wel even de tijd hebben hoor.
alishakusx schreef:
vanavond voor 7uur? ^^
dan kan ik het nog zien hahahaha
Perfectly schreef:
Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!
Dat weten we nog niet precies. Maar hij is er wel snel!
vanavond voor 7uur? ^^
dan kan ik het nog zien hahahaha
Vanavond nog niet helaas. We willen nog wel even de tijd hebben hoor.
April moet ook nog filmpjes bekijken.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18