Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Anoniem
Ik leef als een mol in een bunker om de hitte uit huis te houden
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Eerste | Vorige | Pagina:
PROFIELSHOPJE!
Amity
Straatmuzikant



heb je de mijne nou al af???

Als je even reageert op mijn vorige bericht :)
Amity
Straatmuzikant



Waar kan je dat veilig downloaden?

Met Softonic volgens mij.

link

http://photofiltre-studio.nl.softonic.com/
Amity
Straatmuzikant



Mijn geweldig mooi profieltje!! c:

:d
Angelyn
Straatmuzikant



Met Softonic volgens mij.

link

photofiltre-studio.nl.softonic.com/

Ty
Amity
Straatmuzikant



link

photofiltre-studio.nl.softonic.com/

Ty

:)
ilovedrawing
Straatmuzikant



heb je de mijne nou al af???

Als je even reageert op mijn vorige bericht <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

heb ik toch gedaan
Amity
Straatmuzikant



heb je de mijne nou al af???

Als je even reageert op mijn vorige bericht <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

heb ik toch gedaan

En het bericht daarna :)
ilovedrawing
Straatmuzikant



Als je even reageert op mijn vorige bericht <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

heb ik toch gedaan

En het bericht daarna <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

heb ik niet gekregen waar schijnlijk
Anoniem
Wereldberoemd



OMG MIJN PROFIEL
SO SEXY
Anoniem
Wereldberoemd



hvl bij hvl 

breedte en lengte
Amity
Straatmuzikant



Homepageee
Amity
Straatmuzikant



hvl bij hvl 

breedte en lengte

Ik doe altijd 683 x 700.
Anoniem
Wereldberoemd



Wat moet erboven staan? Hopeless
Wat moet het thema zijn?Mortal instruments
Wat moeten de titels van de tekstvakken zijn? 
Moet het stoer of sierlijk zijn? Stoer
Van welke kleuren hou je? Zwart/rood/paars
Is er een bepaald plaatje dat je op de achtergrond wilt? Nee
Wil je er een zinnetje/quote bij? People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.
Bod: 5cr
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Eerste | Vorige | Pagina: